• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

NCF Community Awards 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
NCF Community Awards 2009

Hallo allemaal,

De NCF Community Awards 2009 zijn begonnen! Je kunt hierbij gaan nomineren en stemmen op bijvoorbeeld je favoriete smiley, plaatje of admin/mod. Doe je dit, dan maak je kans op de upgradeset van het nieuwste besturingssysteem van dit moment: Windows 7 Home Premium! (t.w.v 119,99 euro)

Hoe gaan de NCF Community Awards in z'n werk:
Vanaf vandaag kan jij in elke van de 8 verschillende categorien n nominatie uitbrengen op jouw favoriet per categorie. Dit kan je doen tot en met donderdag 12 november. Daarna zullen vanaf vrijdag 13 november de stemrondes plaats vinden, waarbij je nog kan stemmen op de meest genomineerde kandidaten. Uiteindelijk is het mogelijk om te stemmen tot en met zondag 22 november. Op maandag 23 november zullen de winnaars per categorie bekend gemaakt worden en daarnaast zal ook de winnaar van de mooie prijs bekend gemaakt worden.

Wil je nomineren en stemmen om kans te maken op de nieuwe upgradeset van Windows 7, klik dan op www.nationaalcomputerforum.nl/c-awards
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hierbij breng ik mijn stem uit op jullie mocht ik het niet goed gedaan hebben vertel dan hoe ik moet stemmen
afz.wonderfull



NCF Community Awards 2009

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag gaan de NCF Community Awards van start! Je kunt hierbij gaan nomineren en stemmen op bijvoorbeeld je favoriete smiley, plaatje of admin/mod. Doe je dit, dan maak je kans op de upgradeset van het nieuwste besturingssysteem van dit moment: Windows 7 Home Premium! (t.w.v 119,99)

Hoe gaan de NCF Community Awards in z'n werk:
Vanaf vandaag kan jij in elke van de 8 verschillende categorien n nominatie uitbrengen op jouw favoriet per categorie. Dit kan je doen tot en met donderdag 12 november. Daarna zullen vanaf vrijdag 13 november de stemrondes plaats vinden, waarbij je nog kan stemmen op de meest genomineerde kandidaten. Uiteindelijk is het mogelijk om te stemmen tot en met zondag 22 november. Op maandag 23 november zullen de winnaars per categorie bekend gemaakt worden en daarnaast zal ook de winnaar van de mooie prijs bekend gemaakt worden.

Blijf op de hoogte, want de categorien zullen er snel aankomen.
 
hierbij stem ik ook. is dit de juiste manier dat wij hierop moeten reageren? als ik het linkje open doe dan is er namelijk geen knop waar je op kan klikken om te stemmen, mocht het niet goed zijn dan hoor ik dat graag.

gr, BlackLizard
 
hierbij stem ik ook. is dit de juiste manier dat wij hierop moeten reageren? als ik het linkje open doe dan is er namelijk geen knop waar je op kan klikken om te stemmen, mocht het niet goed zijn dan hoor ik dat graag.

gr, BlackLizard

Als je op de link klikt zie je de stemrondes (verschillende topics).
Vervolgens kan je per stemronde stemmen als je erop klikt (via de poll)
 
Bedankt voor het stemmen! Maar willen jullie volgende keer een berichtje plaatsen in het topic waar je gestemd hebt? Alvast bedankt.

Nils
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan