• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nederlandse programma in Belgie bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Volg een serie op NPO2, neem deze normaal op maar bij aflevering 3 is er een ander programma uitgezonden, Heb nu "gemistdownloader" op mijn pc staan, gebruik ik ook voor belgische zender, werkt perfect, maar bij nederlandse zenders krijg ik de melding dat het misloopt omdat ik mij niet op grondgebied Nederland bevind "grafische locatie".
Nu kan ik die aflevering wel bekijken op mijn laptop maar niet downloaden, windscribe ingesteld op nederlandse server, als ik mijn ip opvraag ga ik via een server dichtbij Rotterdam, maar waarom lukt het me dan niet?
 
Google chrome
 
ik woon zelf in België en kan probleemloos een aflevering downloaden via de GemisteDownloader van "flikken in maastricht aflevering 3 bij gebruik van de edge .
over welke serie gaat het bij u .. of neem eens een andere browser .
 
Ik zelf gebruik zoals vrijwel altijd Firefox met deze instellingen: https://www.********.nl/threads/maak-firefox-heel-simpel-sneller-dan-chrome.1337/

Met Pasen was ik bij mijn zus in Bentheim/Duitsland en heb met Gemist Downloader geen enkel probleem gehad bij NPO.
 
Ga het morgen proberen.
 
Het gaat over de serie "banking district" net firefox geïnstalleerd en lukt nog steeds niet.
5ac879a4b7a4f-banking.jpg
 
Ook in Edge werkt het niet.
 
Je hebt zeker geen vpn in gebruik?
Anders had je een Nederlandse server kunnen gebruiken.
 
Volgens mij werd een VPN wel geprobeerd.
 
jawel zit op een server bij Amsterdam
5ac883a63987e-ip.jpg
 
Een VPN geeft zeker geen garantie op succes. Ik heb het vaker geprobeerd met de BBC. Ondanks VPN komen ze dan toch met geo-beperkingen.

Daar zijn de Britten trouwens extreem sterk in.
 
Kan het niet zijn omdat het een buitenlandse serie is, dat je het daarom alleen kunt kijken en niet downloaden?
Lukt het wel bij Nederlandse series?
 
Net geprobeerd met flikken maastricht, in 30 seconden stond die op mijn pc, dus deze serie lukt wel.
 
Dan zou het kunnen dat daar een beveiliging op zit, omdat het om een buitenlandse serie gaat.
Maar gelukkig kun je hem wel terg kijken.
 
Ben wel eens benieuwd of dit in Nederland wel kan.
 
Een VPN geeft zeker geen garantie op succes. Ik heb het vaker geprobeerd met de BBC. Ondanks VPN komen ze dan toch met geo-beperkingen.

Daar zijn de Britten trouwens extreem sterk in.


Klopt helemaal wat jij zegt, ik was voor Netflix een andere serie aan het zoeken
en wou toen een trailer van Sherlock kijken en kreeg dit te zien.

 
het is inderdaad niet mogelijk om deze afleveringen van "Banking District" op te halen wegens Rechtenbeperkingen ...ook ik kon deze dus niet ophalen ..
*in de afbeelding hier onder zie je dus waarom deze aflevering niet kan gedownload worden ...
5ac8a5dbc4480-Ashampoo_Snap_zaterdag_7_april_2018_13h01m39s_002_.png
 
Eigenaardig dat je ze dan wel kunt streamen, dan maar laptop met HDMI kabel aan tv, gaat ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan