Nederlandstalig discussie topic.

frankw

Slumdog millionaire
Graag in dit topic alleen Nederlandse woorden gebruiken. Dus Windows 7 is dan ramen 7. Een processor is een verwerker enzovoorts :)

Laten we eens kijken of we wat rare uitspraken hiermee kunnen genereren.

laat maar komen die genitale vertalingen.

Vandaag eens even mijn verwerker opgevoerd met een leuke verwerker-koeler.
Na een paar blauwe scherm draait mijn raam nu goed.

Ook heb ik ramen acht eens geprobeerd(virtueel)

Zoiets? ik ben hier niet zo goed in maar ik wou toch even reageren... :p

EDIT: ik heb nog een leuke : usb stick zou volgens mij usb plak moeten zijn...

Volgens google vertalen is stick plakken dan is usb stick dan usb plak toch ?:wacko:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet ernaar dat mijn ramenlader beschadigt is.

Die is leuk!:biggrin:

jammer genoeg is et echt zo. :\

Ik bedoelde de spelling natuurlijk :D

Jammer dat het echt zo is..
Nouja dan maar een topic aanmaken en hopen dat er mensen zijn die je kunnen helpen!

all gedaan. :p

wordt tijd dat ik een nieuwe Universele Serile Bus plakker ga kopen.

TS
TS
F

frankw

Slumdog millionaire
Nouja dan maar een topic aanmaken en hopen dat er mensen zijn die je kunnen helpen!
Topic dient onderwerp te zijn. 1 strafpunt voor gebruik Engels woord!!

Zit nu met mijn schootpiek op schoot een bericht te drukken op mijn toetsenbord.

Aj dat was ik even vergeten...

Hoe groot gaat je Universele Serile Bus plakker acerserie?

Moet het trouwens beslist over computers gaan?

---------- Post added at 20:58 ---------- Previous post was at 20:55 ----------

Ik heb net even mijn laten vallen doos geleegt omdat deze helemaal vol was....

Ik denk niet dat dit onderwerp uitsluitend over rekenaars hoeft te gaan, maar het is wel een leuk idee.
Zo zie je nog eens hoeveel buitenlandse taal in het nederlands zit :p

Donovan

Heeft veel posts
Ik denk dat ik op mijn Macboek Professioneel (Die ik in de zomervakantie krijg) Ramen 7 Thuis eersteklas ga installeren.

Maar ik weet niet zeker of ik een Macboek Professioneel met een solide station schijf of er 1 met een vaste schijf ga nemen.

Het zou me niet bijster veel uitmaken, maar met een schijf-zonder-bewegende-delen ben je wel sneller.

Heb wel een hekel aan Appel, dus vraag me verder niet om advies. Is trouwens niet zo dat ik m je misgun, ik hoop dat je er veel plezier mee hebt, maar had liever gezien dat iedereen normale Intel schootrekenaars zou kopen...

EDIT: ik heb nog een leuke : usb stick zou volgens mij usb plak moeten zijn...

Volgens google vertalen is stick plakken dan is usb stick dan usb plak toch ?:wacko:
Nee, dat moet een USB stok of staafje zijn, dat is de vertaling van het zelfstandig naamwoord stick, plakken is de vertaling van het werkwoord.

Klopt, trouwens USB 'stok' gebruik ik al enige tijd :p

USB is trouwens hetzelfde acroniem in het nederlands ^_^ Universele Serile Bus...

Ik denk dat ik op mijn Macboek Professioneel (Die ik in de zomervakantie krijg) Ramen 7 Thuis eersteklas ga installeren.

Maar ik weet niet zeker of ik een Macboek Professioneel met een solide station schijf of er 1 met een vaste schijf ga nemen.
Als je een Appel boek koopt waarom zet je er dan ramen 7 op?

G

Gollem

Guest
Sinds enige tijd heb ik weer zo'n vliegnaspeler. Met een genotsknots is dat prima te doen!

TS
TS
F

frankw

Slumdog millionaire
Mijn wereld wijde web verkenner wilde even niet in tabbladen openen.

D

detmer8

Guest
Ik heb mijn spelletjes machine vandaag flink misbruikt. Lekker moderne oorlog 3 gespeelt met 3 vrienden.
Ik heb ook moderne oorlog 1 gespeelt, hierbij ook opgenomen. Mijn verwerker moet nu nog 23 uur verwerken op 80% en dan kan ik het omhoogladen naar mijn jounbuis kanaal.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan