• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nederlandstalig discussie topic.

Ben nu bezig met plichtsroeping geheime operaties ^_^
 
Ik heb net Ubuntu neergeladen en op een virtuele machine geinstalleerd. Ziet er wel koel uit. Vooral het bureaublad is overzichtelijk en zeer eerst-gebruikers vriendelijk. Het zou zo maar eens kunnen dat ik ramen zeven in ga ruilen voor dit operatie systeem.
 
Het probleem is dan dat je geen Kantoor 2010 meer kan gebruiken. Dan zul je over moeten naar open Kantoor. Ik zit trouwens te wachten op de nieuwe schootcomputers met de nieuwe Klimop brug.
 
Dat van minuscuul zacht kantoor 2010 weet ik maar dat is geen probleem. Er zit immers vrij kantoor 3 bij Ubuntu.. Ik zit niet zo te wachten op klimop brug, zandige brug voldoet nog prima hier.
 
ik heb vandaag mijn harde schijf gedefragmenteerd en wat de n*** alles werkte niet meer ik moest ramen xp weer helemaal opnieuw installeren
 
Topic dient onderwerp te zijn. 1 strafpunt voor gebruik Engels woord!!

Zit nu met mijn schootpiek op schoot een bericht te drukken op mijn toetsenbord.

HL(hardop lachen), is het woord "Engels" wel toegestaan?
 
Waar mijn mijn opmerking gebleven? :(
 
die van mij staat er ook niet meer bij
 
Ik zie niets in het ongeoorloofde/verwijderde onderwerpen/berichten van jullie.
 
Wat ik postte was wel een beetje onzin maar ik heb sinds vBulletin 4 wel vaker dat ik iets post en even later is het weg.
 
Wij verwijderen geen berichten of onderwerpen, maar verplaatsen deze naar een speciaal forumdeel, zodat we makkelijk kunnen repareren waar nodig is. Ik heb dieper gezocht en ook het gedeelte, waar berichten en onderwerpen van het forum worden verwijderd, zie ik geen berichten van jullie Raar als dat is gebeurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
koekjes zijn baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas ff een test
 
Ik heb net even Ramen 8 genstalleerd, om te kijken of ik het leuk zou vinden, en op zich is Ramen 8 best wel mooi/handig.
 
ik heb wat muziek op mijn veilige digitale kaart* gezet (*sd card voor als je het niet snapt)
 
ROVL, dit onderwerp staat wel vol met de geweldigste opmerkingen, zeg.

Heb ramen 8 ook, maar ben meer van de Luchtvaart gebruikersomgeving dan van de Metro gebruikersomgeving...
 
HL(hardop lachen), is het woord "Engels" wel toegestaan?

Neem aan van wel, aangezien het een Nederlands woord is.

LOL.

Bewerking: Strafpunten voor nielsje zie ik!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ROVL, dit onderwerp staat wel vol met de geweldigste opmerkingen, zeg.

Heb ramen 8 ook, maar ben meer van de Luchtvaart gebruikersomgeving dan van de Metro gebruikersomgeving...

Ik vind de Ondergrondse gebruikersomgeving verschrikkelijk. Ook lucht gebruik ik niet. Ik gebruik op dit moment hoofdzkelijk Ubuntu. Ik heb ramen verwijderd (en kan toch naar buiten kijken).

Ik heb wel de laatste chauffeurs allemaal geinstalleerd in Ubuntu en " Wijn" dat het me mogelijk maakt een aantal Ramentoepassingen gewoon te gebruiken. Voor spelletjes gebruik ik een andere persoonlijke rekenaar waar gewoon ramen op staat.
 
(*sd card voor als je het niet snapt)

Lijkt me overduidelijk :)
 
Ik heb wel de laatste chauffeurs allemaal geinstalleerd in Ubuntu

dat is toch ook een halve strafpunt, dat moet natuurlijk 'bestuurders' zijn.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan