• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nederlandstalig discussie topic.

Ik krijg aan staande dinsdag mijn nieuwe verwerker koeler binnen namelijk de: zeis mugen 3 Persoonlijke computer spelletjes ijzerwaar editie herziening B. Daarna hoop ik dat ik een MSI R7850 krijg van me verjaardag want daar kan ik lekker op spellen. Daarna ga ik zelf nog een vaste toestand aandrijving kopen van Crucial. En als ik dan nog geld heb koop ik ook een nieuw moederbord erbij die een beetje kan overklokken. En als ik dan nog geld heb koop ik een harde schijf erbij met 7200 Rondjes per minuut en Seriele geavanceerde technologie aanhangsel-600
 
dat is toch ook een halve strafpunt, dat moet natuurlijk 'bestuurders' zijn.

Waarom? Een woord kan meerdere vertalingen hebben. Vertaal buschauffeur eens? Of heb jij het over een busbestuurder?
 
dat is toch ook een halve strafpunt, dat moet natuurlijk 'bestuurders' zijn.

Correct gespeld: 'chauffeur' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en in de spellingwoordenlijst van OpenTaal.

Al moeten we Ton helaas wel een stafpunt geven, omdat hij nielsje herhaald had. Wat ben ik toch eigenlijk ook een mierenliefhebber. ^_^
 
Waarom? Een woord kan meerdere vertalingen hebben. Vertaal buschauffeur eens? Of heb jij het over een busbestuurder?
busbestuurder is een correct woord. Net zoals paraplu dat is: Regenscherm in het nederlands
 
Chauffeur (en chauffeuse) zijn ook Nederlandse woorden. Net zoals paraplu. Ze zijn misschien niet van Nederlandse afkomst, maar staan wel in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie.
 
Zo staan er wel meer buitenlandse woorden in de nederlandse woordenlijst, het is onze taak nog preciezer te zijn ^_^

Ik zie trouwens dat Luud een foutje heeft gemaakt in zijn bericht hierboven aan de pagina, persoonlijke rekenaar, oh, ja, en Cruciaal (een a'tje vergeten ) ^_^
 
Als je " wat" niet snapt?
 
wat veilige digitale kaart betekent
 
Hardop lachend: jammer, je trapt er niet in. :p
 
Scherp, Ton...En nielsje, touwens ook :D
 
Zo, ik kom net uit me werk.
Toen ik thuis was had een ik deegschijf met lekkere ingredinten gegeten.
Daarna ging ik op mijn speel station Moderne Oorlog 3 en zwarte operatie spelen.

Ben blij dat mijn zusje blij is met haar nieuwe roze kast.
 
Geheime Operaties is fris! heb m op de basis veel gespeeld, en nu heb ik m voor op mijn rekenaar :D
 
mijn wereld wijde web lag er net 10 minuten uit
gallige kpn net toen ik ambachtelijke mijn speelde. (ambachtelijke mijn is volgens google vertalen het juiste woord)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mijnambacht is misschien iets minder verwarrend ^_^
 
Al zouden mensen 'mijn' nu kunnen lezen als iets in bezit hebben. Hoe heet het trouwens in het Duits?
 
Duuts 's gien niederlan's, mien jong'... ^_^
 
Vandaag lekker Ster Handwerk 2 gespeeld, ben nu 5de in de brons competitie
ook nog lekker Groots Diefstal Auto: SA gespeeld! erg leuk! :)
 
Nu je het zegt, ik moet autodiefstal 4 nog opnieuw installeren... :)
 
hallo wereld.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan