• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nederlandstalig discussie topic.

Mijn bandbreedte verbruik op mijn virtuele priv bak is vandaag opmerkelijk gestegen ten opzichte van gister.

AwDq8.png
 
welke vitruele pc client gebruik je?
Heb zelf nl VMwaren werkstation 8...
 
Er komen steeds meer sociale media netwerken, je hoort ook steeds meer mensen vertellen dat ze een tweede aangemeld leven hebben. Enkele voorbeelden van deze netwerken zijn:
- gezichtsboek
- hoogtes?
- geleuter
- verbondenmet

Veel jongeren zitten dan ook dagelijks op de fiets, te voet, in de bus foto's te plaatsen op hun gezichtsbedrog ik bedoel gezichtsboek waardoor het echte leven volledig aan ze voorbij gaat. Je ziet dan ook steeds meer jongerne met slimme telefoons zoals zwartebes of met een ikbel de hele dag spelen. Zouden die nog wel eens kunnen genieten van een mooie zonsondergang, de warme geur van natte bladeren op een zomerse dag, het zingen van echte vogels of grijpen ze die momenten alleen nog aan om die waarnemningen direct te kunnen delen met hun zogenaamde uitgebreide tweede leven vrienden oplijn om zo meer status, vrienden, leuks te krijgen dan dat ze er echt van kunnen genieten. Bijzondere geniet momenten in het leven worden nu nog maar gezien als leuke bijkomstigheid, als voordeeltje om maar weer wat te zeggen, schrijven of te plaatsen te hebben op het wereld wijde web.

Zijn we als maatschappij nu echt zo ver aan het afglijden dat we ons allemaal zo speciaal en bijzonder vinden dat we alles maar moeten delen met iedereen?

ik wacht af..
 
Moet het niet zijn: Nederlandstalig discussie debat?
Of is dat nu weer een vorm van pleonasme: discussie = debat?
De discussiestarter krijgt, volgens mij, een gele kaart.
Hij begint dit debat met een Engels woord:fun:
 
Daar heb je een punt, Agnes.

Of Nederlandstalig discussie-onderwerp.
En discussie? Is dat wel helemaal Nederlands? Of toch maar "gedachtewisseling"?
 
(Hij had zichzelf al verbeterd:eek:
Dus weg gele kaart.)

Ik heb sinds een aantal weken een Pil.
Daarvoor moet ik kleine zachte waren programmaatjes neerhalen van het wereldwijdeweb.
En dan natuurlijk gratis.
Soms zijn deze niet geschikt voor mijn Pil.Zeggen ze.
Dan probeer ik het toch neer te halen van de Zwarte Markt of van andere pagina's en zet ze op een stok.
De stok insteken in mijn Pil .
En blijken ze ineens wel geschikt te zijn voor mijn Pil.


Er zit geen aansluiting op mijn Pil met Hoge Defenitie Meervoudig Media Communicatie,maar dat mis ik niet.
Dan kijk ik wel tv/filmpjes op mijn schootrekenaar zonder draad.

Het aanraakscherm van de Pil vind ik geweldig, vooral dat vegen.Ik veeg me wezenloos.Met een aanraakschermpen.

Blauwetand heb ik nog niet gevonden in de omgeving.

Op mijn Pil heb ik Mobiele veiligheid neergehaald en erop gezet.
En Aarde natuurlijk, om straatbekijker en de weg te vinden met het satellietplaatsbepalingssysteem .



Edit: probeer een man, mijn man dus(74 jaar en ook in het bezit van een Pil en een schootrekenaar) , die nooit een vreemde taal heeft gestudeerd, de vreemdetalen namen eens uit te leggen wat het is.
Ik kan jullie vertellen dat dat verrekte moeilijk is.
Ik weet nog het eerste woord wat ik hem probeerde uit te leggen.
Op zijn plaats terug zetten(toen nog met die blokjes):
Je hebt een bibliotheek waar de boeken netjes op alfabeth staan.
Mensen nemen er een boek uit en nog eentje, vele boeken worden geleend.
Dan mis je uiteraard een tijdje boeken.
Of ze zetten de boeken verkeerd terug.
Als je alles weer op zijn plaats gaat zetten, is het weer makkelijker zoeken.En sneller.
Zoiets is dus op zijn plaats terug zetten.

Manlief mist de blokjes zo...hij kon er verheerlijkt naar kijken:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat bedoel je precies met pil? Lol ben er nog steeds niet achter
 
Wat bedoel je precies met pil? Lol ben er nog steeds niet achter
Sorry Luud18, ik vind je aardig, geweldig en je weet veel.
Maar ik ga hier echt geen Engels woord neerzetten.
Hier trap ik dus niet in.
Krijg ik gelijk een minpunt:meeting:
Ze zijn zo streng hiero:wall:
Hint: als je hoofdpijn hebt neem je een pil of een...juist:idea:
 
Volgens mij is het woord wat je zoekt, ook een nederlands woord... ^_^
 
Is mogelijk...Nederlands is ook een rottaal...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tis inderdaad een Tablet(spreek uit: teblet) met het Android besturings systeem.
Moet geen Appel, dan moet ik alle programmaatjes kopen.
Nou ja, bijna alle.
Ik heb er uren over gedaan om al die buitenlandse uitdrukkingen naar het Nederlands te vertalen.
Gloeiende, ben ik AOWster , spreek redelijk mijn talen maar dan vergeet je gewoon de jip en janneke taal/uitleg.
Eigenlijk best wel zonde.
Zo...hier staat geen woord Engels in.
Toch?

(volgens mij is hint gewoon een Nederlands woord)
 
Ja volgens mij is hint ook gewoon nederlands :D

Ik heb vandaag ramen 8 weer eens getest, het werkt op zich wel goed maar sommige dingen lijken wel veel op ramen 7
 
Tis inderdaad een Tablet(spreek uit: teblet) met het Android besturings systeem.
Moet geen Appel, dan moet ik alle programmaatjes kopen.
Nou ja, bijna alle.
Ik heb er uren over gedaan om al die buitenlandse uitdrukkingen naar het Nederlands te vertalen.
Gloeiende, ben ik AOWster , spreek redelijk mijn talen maar dan vergeet je gewoon de jip en janneke taal/uitleg.
Eigenlijk best wel zonde.
Zo...hier staat geen woord Engels in.
Toch?

(volgens mij is hint gewoon een Nederlands woord)
Volgens mij is het androde. Net gevonden op vertalen.nu
 
Klopt, het is inderdaad andro"ide...
Bah, doen mijn toetsenbordinstellingen weer raar.

Ik vind Ramen8 er iets te gelikt uitzien, en ja, om lekker te zeuren; ik vind de gebruikersomgeving teveel gericht op vertoning, en aanraakschermen, en te weinig op de dingen die PRs doen...
Ik ben niet van plan om mijn PR te veranderen in een opgeleukte tablet...
 
Ok ok, ik heb dus een androde tablet.
Het bekt niet lekker,maar wat mot dat mot in deze discussie.

@ TehSmokeyMan: wat is PR's?Mis ik iets?

Buiten de discussie;)
(overigens gaat het Iconia tablet perfekt.Ik ben er nu Sporza1 van de Belg rechtstreeks op aan het bekijken.Via diverse links kan je veel buitenlandse (sport) zenders bekijken.Yelo tv lukt me (nog) niet.Dat zal deze zomer lekker makkelijk zijn: de olympische spelen op de schootrekenaar, wielrennen op de tablet en de rest eventueel op de tv of de andere schootrekenaar)
 
Klopt. Het gaat hier niet om Publieke Relaties :p
Het is inderdaad Persoonlijk(e) Rekenaar ^_^
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan