• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Netflix

anson

Moderator
Lid geworden
20 okt 2004
Berichten
23.815
Waarderingsscore
17
Ik wou even zien wat er draait bij netflix.com, maar tot mijn verbazing speelt hij London has fallen af. Ik heb geen addons, vpn of trukjes uitgehaald (wat mij ook niet lukte). Gewoon desktop browser met FireFox. Tablets en mobiel werken niet. Zijn er mensen bij wie dit ook kan?
57ee6eccc79d5-lhf.png
 
Kom enkel op de website waar ik me kan aanmelden om een maand gratis te kijken (netflix belgi)
 
Ik via Google chrome ook op de gratis aanmeld pagina.
Kun je wel de hele film kijken?
 
Ik moest werken, maar hij draait nog steeds zij het een stuk trager als normaal, maar werkt nog steeds.

Lijst met nieuwkomers bij Netflix: https://www.netflix.com/browse/new-arrivals
Lukt het jullie deze te openen in FF? In IE werkt het niet bij mij in ieder geval.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik zelf geen Firefox, maar zal het vandaag een proberen of het bij mij dan ook lukt via FF.
 
Gaat internet explorer ineens via de Amerikaanse lijnen surfen dat je daar wel dat aanbod ziet? London has Fallen is in NL nog niet op netflix beschikbaar.
 
@ikki007 Dat betekent dat je naar de NL versie bent geleid.

London has Fallen was maar een voorbeeld om te laten zien dat het via .com gaat.

Wat ik heb opgemerkt:
-Allereerst is elke situatie anders en misschien het meest kritieke of het wel/niet lukt. Ik heb een zakelijk KPN abo op de zaak, waardoor netwerk instellingen(denk aan IP i.c.m. DNS server) anders zal kunnen zijn.
-Verder heb ik via linksklik netwerkicoon->netwerkinstellingen-> VPN/Proxy uitgezet.
-rechtsklik rechtsonder tijd/datum->Datum/Tijd aanpassen->tijdzone -5Eastern time(VS en Canada)
-Browsergeschiedenis en cookies(niet laten weten dat je in NL zit) moeten verwijderd zijn en gelijk bij het openen van de site de .com starten.
-Ik heb geen idee of het ook te maken heeft dat ik al voor de VPN/Proxy ban al een bookmark op mijn browser had gemaakt naar de US versie vandaar de eerdere link waardoor je niet telkens de NL versie voorgeschoteld krijgt.
-Ook moet de verbinding op dat moment snel zijn naar de US anders duurt het te lang met laden(indicatie dat je elders op de wereld zit) en geeft hij een foutcode i.v.m. netwerkprobleem, waardoor ik moet zeggen dat het de laatste paar dagen niet lukte, maar vandaag weer wel met mindere kwaliteit. Ik heb de pc ook direct aangesloten op de modem.

DC`s Legends of tomorrow bijv:

5808f589ac93b-DC.PNG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan