• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Netgear nighthawk ac1900 - r7000 draadloos signaal tijdelijk uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krammie

Nieuw lid
Lid geworden
19 nov 2006
Berichten
22
Waarderingsscore
0
Hopelijk kan iemand mij helpen bij het weer inschakelen van het draadloos signaal
 

Bijlagen

  • 25-12-2017 13-43-58.pdf
    63,8 KB · Weergaven: 12
  • 25-12-2017 13-45-10.pdf
    46,3 KB · Weergaven: 10
Op de router zit een aan/uit knop met lampje voor de WLAN/WiFi.
 
Nu je toch met jou router bezig bent, er is ook een firmware beschikbaar.
Dit zou ik gelijk dan installeren, want die lost mogelijk veiligheid problemen op.
 
Oké, zal ik zeker doen, maar dan zal ik hem eerst moeten kunnen benaderen.
Abraham54 ik heb gekeken maar er zit alleen een powerknop op daar gaat hij mee aan en uit. Ik zie geen knop voor schakeling van wan naar lan
 
Abraham54 ik heb gekeken maar er zit alleen een powerknop op daar gaat hij mee aan en uit. Ik zie geen knop voor schakeling van wan naar lan

5a42220c2d67c-Router_met_aan_uitknop_voor_wifi.png


In de handleiding staat ook hoe jij in de router kan komen via online inloggen.
 
Oké, zal ik zeker doen, maar dan zal ik hem eerst moeten kunnen benaderen.

Kun je dat niet via lan verbinding doen?
Ook was jij toch al ingelogd via jou router?
 
Klopt, maar nu ineens niet meer, heb de router inmiddels gereset. Wel verbonden geen internet.
 
Dus ook niet via een lan kabel?
Heb je het modem ook al eens gereset, dus van het stroom gehaald?
Wat je ook nog kunt doen is de Netgear resetten door een pinnetje in het kleine gaatje te steken.
Dan wordt hij helemaal naar de standaard waardes gezet.
Mogelijk werkt de wifi dan ook weer.
 
Hartelijk dank voor alle reacties. Inmiddels werkt wifi/internet naar behoren. Ik heb aan de router aan iedere usb ingang 2 harde schijven gekoppeld. Het z.g. readyshare verhaal. helaas zijn deze twee harde schijven niet te benaderen. Ook kan ik de router niet benaderen via Netgear Genie. Zie bijlage. Ook lukt het me niet via 192.168.1.1 kan iemand mij helpen hoe ik ready share aan de praat krijg en hoe ik de router kan benaderen
 

Bijlagen

  • 30-12-2017 19-33-50.pdf
    87,3 KB · Weergaven: 9
Mooi dat de wifi weer werkt!
Een modem heeft bijvoorbeeld 192.168.0.1 en dan heeft een router meestal 192.168.0.100
Dus kun jij niet op de router inloggen met het nummer van het modem.
Het zou kunnen dat je de poorten open moet zetten om de harde schijven te benaderen.
Of dat je iets aan moet zetten als je bent ingelogd in jou router.
Maar je zou de handleiding die Abraham ook heeft gebruikt erbij kunnen pakken.
Als je in de handleiding kijkt weet je welke pagina je moet hebben en scheelt het zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan