• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

netwerk werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig dat je nog een keer gekeken hebt, want een v8 modem heeft zeer zeker een wps knop.
Maar heb je je wifi via usb nu wel aan de praat gekregen via de wps ??
 
Gelukkig dat je nog een keer gekeken hebt, want een v8 modem heeft zeer zeker een wps knop.
Maar heb je je wifi via usb nu wel aan de praat gekregen via de wps ??
Neen ,via WPS lukt ook al niet.Mijn computerman heeft vanalles geprobeerd. Hij ment dat er wat aan de hand is met het internet. Maar wat?
 
Wat er anders mis zou zijn met je internet is bijna niet vast te stellen zeker omdat de rest wel naar behoren lijkt te werken.
 
Neen ,via WPS lukt ook al niet.Mijn computerman heeft vanalles geprobeerd. Hij ment dat er wat aan de hand is met het internet. Maar wat?

Sorry maar ik geloof dat iedereen zich tegenwoordig computer expert noemt, net als wat Rubensky al zei, als de rest wel werkt, wat zou er dan met je internet moeten zijn?? lekkere vage conclusie
 
Uit de probeersels met de wifi adapter kan men echt niet concluderen dat er andere zaken aan de hand zijn. Wat wel zo kan zijn is dat de wifi stick op de een of andere manier niet met de router wil samenwerken.
 
Je zou het in elk geval eens kunnen proberen.
 
Is een WIFi-versterker van de Aldi een aardige keus? Kost: E19.99. Reageer nu aub. Dan kan ik hen vanavond nog kopen. Alleen bij positief advies. De computer geeft verder geen informatie over dit toestel.
 
Nog nooit getest dus ik heb echt geen flauw idee!
 
Mocht die wifi versterker niet goed zijn, dan is het voordeel bij de aldi dat je hem terug kan brengen en je geld terug krijgt
 
Ik heb die Maginon versterker(wifi) van de Aldi uitgeprobeerd. Ik zag wel op tegen de installatie,maar dat lukte toch,i.t.t. tot die vorige versterker. Het resultaat is dat die boven nog niets doet. Beneden nog wel: Daar geeft die een 10 Mb aan snelheid meer. Dat wil ik boven hebben!
Ik blijf nog met de vraag: waarom is de snelheid zowat een maand goed geweest? Een nieuw modem heeft niets geholpen.
 
Heb je boven sowieso wel wifi bereik?
 
Die vraag stel ik mezelf ook af, en heb je het wifi kanaal als eens op een ander kanaal ingesteld??
Verder op welke plek in je woning heb je de wifi versterker geplaatst??
 
Rubensky: Heel weinig. Soms tegen 0 aan.

pdexie: De versterker heb ik zowel beneden als boven gezet.Beneden was er wel eens een verdubbeling van 25 naar 50. Mooi meegenoemen.
Boven zag ik geen verschil.
De versterker heb ik weer ingeleverd. Hij moet boven versterken!
Hoe kan ik dat kanaal veranderen. Met de andere (oude) computer heb ik dat eens gedaan. Ik weet het helaas niet meer.
 
Heb je de wifi versterker die je boven hebt staan bekabeld aangesloten op je router?
 
Zo'n versterker kan je het beste via kabel met de router verbinden anders zal het nog niet goed, en bij anderen zelfs helemaal niet, werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan