• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Netwerk wijziging gedetecteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

aspaan

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jul 2016
Berichten
312
Waarderingsscore
10
Hallo,
Sinds kort krijg ik als ik werk onder Chrome soms de melding:
Netwerk wijziging gedetecteerd, Verbinding verbroken

Onmiddellijk daarna komt het Chrome-scherm weer terug en heb ik weer verbinding
Ik heb al gekeken af er iets aan de hand is met behulp van:
Malwarebytes, Emsisoft emergency kit en Adwcleaner, maar daar is niets raars te vinden

Heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?
Alvast dank,
 
Hallo,

Kijk eens of dit probleem er nog is als jij Chrome reset.
Klik rechtsbovenin het scherm op de drie puntjes om het menu te openen.
Klik hier op instellingen en scroll helemaal naar onderen.
Klik hier op “Geavanceerde instellingen weergeven…“.
Scroll wederom helemaal naar onderen en klik op de knop instellingen resetten.

Ook zei jij dat de scanners niets raars vonden, maar vonden die wel dingen dan?
 
Ik heb gedaan wat je vroeg, Chrome gereset
Tot nu toe gaat alles goed.
Alle scanners (Malwarebytes, Adwcleaner en Emsisoft Emergency kit gaven allemaal aan, dat er niets kwalijks gevonden was.
Ze gaven allemaal aan: Resultaat OK, geen gevonden problemen of andere zaken.
 
Kijk eens naar de enegieinstellingen voor de netwerkadapter.
 
Firefox 65 wordt gestopt wat betreft de automatische update omdat vooral bij gebruik van AVG en Avast als antivirus het gaan naar beveiligde sites de grootste problemen geeft.

Ik heb nu zelf in AVG bij webinstelling de controle op HTTPS uitgevinkt en prompt reageert de vos positief hierop door sneller te zijn.

Mogelijk dat Chrome methetzelfde probleem van doen heeft?
 
Netwerk wijziging gedetecteerd, Verbinding verbroken

Is het "verbinding verbroken" of "verbinding onderbroken"
Als het onderbroken is , check dan eens de beveiligingsinstellingen van je draadloos internet .
Onderbroken is dat er iemand op je draadloos inbreekt of probeert in te breken .
Staat toch toevallig niet op openbaar ingesteld ?
 
Hallo Aspaan,

Het lijkt sterk op een verschijnsel dat op mijn p.c. optrad. Telkens als een filmpje werd afgespeeld, stokte dat zo nu en dan, verscheen er een foutmelding, en even later ging alles weer door. Ik heb toen gekeken bij Configuratiescherm, Netwerkcentrum. Daar bleek behalve de breedbandverbinding ook ineens een LAN-verbinding bij te zijn gekomen. Toen ik die verwijderd had, liep alles weer goed. Misschien speelt iets dergelijks ook bij jouw p.c.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan