• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Niet alle bijlages in win 10 mail app zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korrigan

6 tigger met gebreken.
Lid geworden
3 sep 2013
Berichten
1.966
Waarderingsscore
22
hallo,
Ik kan in sommige mails die ik krijg in de mail app niet alle bijlages zien. In laatste win 10 versie.
Bij de ene mail is de pdf wel zichtbaar en bij de andere niet. Ik heb me al wezenloos gezocht, maar kan niks vinden om dit op te lossen. Kijk ik via instellingen van de mail naar emailbeveiliging krijg ik de melding dat deze op geen enkel account van toepassing is. Kij ik bij instellingen van win 10, bij blokeren bestandsbijlage staat hier geen enkele app bij. Rara, hoe krijg ik dit zichtbaar.
 
Die Win 10 Mail-App werkt schijnbaar het beste met de eigen Microsoft Servers heb ik het idee.

Er is een verschrikkelijk goede en fijn e-mailcliënt gratis te krijgen indien je niet meer dan twee e-mailaccounts gebruikt.


Info - Outlook gebruikers opgelet - eM Client
 
Ik heb inmiddels thunderbird erop gezet. Had ik in win 7 ook, en bevalt goed.
Heb meerdere accounts.
 
Prima beslissing, ik gebruik Thunderbird ook vanwege elk e-mailaccount in een nieuwe tab.
Dat zijn er inmiddels al zes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan