• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Niet automatisch aanmelden bij Skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Hallo beste mensen op dit Forum,

Nadat ik Skype een tijdje niet meer had gebruikt. Heb ik dit programma weer opnieuw genstalleerd op mijn Laptop met Windows 10. Het irriteert mij dat nadat Windows is opgestart, ik mij iedere keer weer op nieuw moet aanmelden, terwijl ik de volgende instellingen heb geactiveerd:

- Skype starten bij opstarten van Windows
- Automatisch aanmelden als ik Skype start

Ik gebruik deze Skype versie: 7.22.0.104

Wie weet hoe ik er voor kan zorgen, dat ik mij niet na iedere opstart van Windows weer opnieuw moet aanmelden bij Skype?

Ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen
Weert
 
cookies aanstaan???
last pass aan staan???
dan zou het moeten werken

--- Update ---

cookies aanstaan???
last pass aan staan???
dan zou het moeten werken
Klik op het vakje naast "Sign me in bij Skype start aan vinken
 
Bedankt voor jouw reactie vanschagen, maar moet ik de cookies wel- of niet laten aanstaan en waar doe ik dat?
Last pass gebruik ik niet en Sign my in bij Start is in deze versie van Skype niet aanwezig.
Groet,
Cor Jansen
 
De cookies die worden gebruikt in de browsers op je computer die hebben dus niets met het inloggen in Skype te maken. Zou je eens een screenshot kunnen maken van je instellingen binnen Skype?
 
Zou je de foto nogmaals kunnen maken? Hij is namelijk met geen mogelijkheid te lezen.

Ik weet niet zeker of het invloed heeft maar zou je hem eens kunnen uploaden via deze link: http://www.imgdumper.nl/
 
Hoi Rubenski,

Bedankt weer voor jouw aandacht. Inmiddels heb ik een Image van Acronis terug gezet en dat heeft het probleem verholpen. Waarschijnlijk was er een foutje in Windows geslopen, dat deze fout veroorzaakte.
De afbeelding die ik als bijlage meestuurde was niet leesbaar, zei jij. Ik ga nu een nieuwe poging wagen, omm een leesbare afbeelding als bij lage mee te sturen.
Zou jij zo goed willen zijn, om mij nog even te laten weten, of dat nu gelukt is?
Alvast bedant en Met vriendelijke groet,

Cor Jansen
Weert Instellingen Skype.jpg
 
jpg is nu goed te lezen.
en probleem is opgelost zeg je,dus voor mekaar weer.:p
 
De afbeelding is nu leesbaar. Ook mooi om te lezen dat het probleem opgelost is.
 
OK Rubensky, nog zeer bedankt voor het meedenken en nog een fijn weekend.

Cor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan