• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

niet werkende windows 10 apps

Status
Niet open voor verdere reacties.

squashedraven

Nieuw lid
Lid geworden
16 nov 2016
Berichten
6
Waarderingsscore
0
hallo,

sinds enige tijd doen enkele windows 10 apps het niet meer op mijn laptop. Het zijn namelijk allemaal pre-installed windows 10 apps (mail, calendar, xbox en onenote). deze apps openen ik zie het startscherm en sluiten vervolgens weer af. ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
apps via powershell gedeinstalleerd en geherinstalleerd (via de store),
system recovery van toen de apps het nog wel deden,
windows troubleshooter en
DISM via commandprompt.
Ik gebruik deze apps vaak dus als iemand nog mogelijke fixes heeft zou ik dat erg op prijs stellen.

squashedraven
 
bedankt voor de tip heb het even geprobeerd maar heeft helaas niet mogen baten. ik krijg wel de melding dat de store mogelijk beschadigd is maar de troubleshooter doet er verder niks mee behalve herstarten
 
Gewoon een nieuwe windows 10 als update erover heen zetten met behoud van apps en data. Kan je downloaden via Media Creation Tool! Starten vanuit bestaande windows.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan