• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuw computer doet niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barbara1

Vaak hier
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
588
Waarderingsscore
0
Gisteren was ik op de Computer bezig en ineens was alles weg en kreeg ik een melding dat er een fout was opgetreden en dat de reparatie wel een uur kon duren. Tja dan maar andere dingen doen en afwachten. Ik wacht nog steeds al 21uur en hij doet nog steeds niets. Ik krijg het Bing beeld met bergjes waar je anders je pin moet invullen Maar nu kan ik niets. alleen het beeld is daar ( W 10)
 
En als je de PC eens helemaal uitzet en daarna weer aan?
 
Kan je eens kijken of je hem kunt starten in de Veilige Modus?
 
Hoe doe ik dat? Ik kann hem echt alleen aan en uitzetten. toetsenbord Enz doet niets
 
Kan je een opstartbare USB-Stick maken met daarop Windows 10? Dan kunnen we kijken of we de pc op die manier kunnen starten.
 
Nee dat gaat niet.....Zou niet weten hoe.....Waar haar ik Windows 10 vandaan om op een USB te zetten. Ik zit nu op een Laptop met win7 en de programmas die ik vind over win 10 gaan meteen over op win7
 
Laatst bewerkt:
Heb dat programma van hierboven Restoro op de USB gezet Maar ik ben bang dat het voor w7 is.
 
Eerst even dit, als het een nieuwe pc is zou je ook de keuze kunnen maken om terug te gaan naar de winkel voor de garantie.

Dan dit, hier kan je het hulpprogramma voor Windows 10 downloaden. Download Windows 10 Ergens halverwege de pagina. Dan kan je die openen en dan kiezen voor op USB station installeren. Je kiest dan de USB stick die je ervoor wilt gebruiken en klikt op volgende.

Het opstartmedium zal dan worden gemaakt.
 
Dank voor de hulp...zoals je zegt....Ga ik Maar terug naar de winkel voordat ik het zelf nog erger maak.
 
Erger maken zal je het niet zo snel denk ik. Maar als er nog garantie op zit en de pc gaat in korte tijd raar doen dan vind ik dat er grondig naar die pc moet worden gekeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan