• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe berichten gaan niet weg

computermens

Bekend gezicht
Lid geworden
13 sep 2016
Berichten
111
Waarderingsscore
0
Hallo Mod/Admin,
Ik blijf de hele tijd nieuwe berichten hebben. Ook al heb ik ze gelezen. Dan worden ze niet meer vetgedrukt, maar ze verschijnen onder Alle onderstaande discussies zijn niet gewijzigd sinds je laatste bezoek of sinds je de forums hebt gemarkeerd als 'gelezen'. Ik druk vaak genoeg op 'Mankeer forums als gelezen', maar dat helpt niet. Is dit een site-instelling, of kan ik dit weghalen?

Groeten
 
Dit is normaal, als er een nieuw bericht komt dan staat het weer dik gedrukt, zo niet staat er, alle onderstaande discussies zijn niet gewijzigd sinds je laatste bezoek of sinds je de forums hebt gemarkeerd als 'gelezen.
Misschien moet je er even aan wennen :biggrin:
 
Ik begrijp wel wat de TS starter bedoelt. Soms staan ze inderdaad onder niet gewijzigd en een andere keer (bij mij meestal) zijn ze verdwenen als je opnieuw op het forum komt.
 
Het forumonderdeel "Nieuwe berichten" wordt per zoveel uren opgeschooont.
Niet gelezen berichten zijn vetgedrukt, gelezen berichten niet meer.

Ik denk dat de TS ook een phpBB forum gewend is, daar zijn gelezen berichten verdwenen als je de pagina vernieuwd.
 
Bedankt Abraham. Wat betekent TS. Ik ben een ander phpBB en daar verdwijnt het automatisch.
 
TS = Topic Starter.

Dit forum gebruikt al jaren vBulletin forum software.
 
Ik denk dat de TS ook een phpBB forum gewend is, daar zijn gelezen berichten verdwenen als je de pagina vernieuwd.
Het lijkt wel of er steeds meer komen.:eek:

Een standaard voor knopbenamingen zou niet verkeerd zijn.
 
Dat is een lijst die ik nogal "biased" noem.
Heel rare volgorde.
 
Ik kan me in de volgorde van die lijst ook niet echt vinden, XenForo is toch wel, zo menen de meeste forumbeheerders, de beste software die er is op dit moment.
 
De auteur schrijft: This list of best forum software is based on my experiences, and hence I have ranked them accordingly.

Ik denk dat hij gewaardeerd heeft op basis van intutieve gebruikersomgevingen (op zich niet verkeerd).

Als je forumbeheerders vraagt om een ranking te geven, zal het er waarschijnlijk heel anders uitzien (denk daarbij aan goede helpdesks).
 
Dat is inderdaad van belang maar ook de gebruiksvriendelijkheid en de aanpasbaarheid aan eigen wensen / eisen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan