• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

wessseeel

Junior lid
Lid geworden
30 nov 2015
Berichten
36
Waarderingsscore
0
Ik zit er al een tijdje over te twijfelen, en ik ben van plan om een nieuwe computer aan te schaffen.
Ik ben van plan om deze zelf samen te stellen maar nou heb ik een paar vragen. Hieronder volgen eerst de specificaties en daarna de vragen die ik erover heb.

De specificaties:

- Intel Core I5 6600K
- Corsair CX600M (600 Watt)
- Samsung Crucial SSD 250 GB (voor windows 10 vooral)
- Corsair Graphite 760T Window Zwart
- Seagate 2TB SATA HDD
- MSI Z170A KRAIT GAMING
- Corsair Hydro H100i
- Asus XONAR DGX
- MSI Videokaart PCI-e GeForce GTX960 Gaming 2GB
- Crucial 8GB DDR3 PC3-12800
- Windows 64 Bit

De vragen:
- Is de voeding wel voldoende om de hele machine te ondersteunen?
- Kan dit moederbord het allemaal aan?
- Moet ik kabels erbij bestellen of krijg ik die er allemaal bijgeleverd (als ik deze apart moet bestellen, wat zijn goede setjes?)

Hopelijk is dit genoeg informatie om de vragen te kunnen beantwoorden.

Met vriendelijke groet,
Wessel Schemkes
 
De voeding is ruim zwaar genoeg, maar wel een budgetmodel.
Moederbord kan alles aan.
Normaliter hou je alleen maar kabels over.

Waar ga je de pc voor gebruiken? Als dat gamen is, zou ik toch een wat andere opzet kiezen, met vooral een betere videokaart.
 
De voeding is ruim zwaar genoeg, maar wel een budgetmodel.
Moederbord kan alles aan.
Normaliter hou je alleen maar kabels over.

Waar ga je de pc voor gebruiken? Als dat gamen is, zou ik toch een wat andere opzet kiezen, met vooral een betere videokaart.
Voor welke videokaart dan? Een gtx 980?
 
Ligt eraan wat je er voor over hebt. Maar dat is inderdaad een veel betere kaart. Ik zou nu zelf waarschijnlijk een gtx970 nemen. Vind 500+ euro voor een videokaart toch wat teveel.
 
Bedankt!
Ik denk dat ik inderdaad voor de gtx970 ga
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan