• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Status
Niet open voor verdere reacties.

k0enf0rNL

Junior lid
Lid geworden
10 okt 2013
Berichten
81
Waarderingsscore
0
hallo,

ik heb me aangemeld voor dit forum om advies te vragen over een nieuwe gaming pc.

mijn budget is 1400,-

ik wil graag battlefield 4 in maximale settings kunnen spelen daarom wil ik graag de gtx 770 4gb of hoger in mijn pc hebben. tevens wil ik dat mijn pc 5 jaar lang de games op hoge tot maximale settings kan draaien.

er moet windows 8 bij worden gerekend en ik wil graag overklokken dus een paar goede case fans zijn ook handig. ik zou graag ook een stille cooler willen. liever een CPU cooler dan 3 case fans! dit omdat die case fans goedkoper zijn en ik ze dus ook 1 voor 1 kan aanschaffen.
ik wil graag een 4e generatie intel core i7 als mijn CPU.
ook zou ik wel een SSD willen van 200GB

als je een webwinkel aanraadt vermeld dan even wat jou ervaring met deze winkel is. dat geldt ook voor de producten die je aanraadt.

alvast bedankt,

K0enf0rNL

---------- Bericht toegevoegd op 23:12 ---------- Vorige bericht was op 21:12 ----------

ik ben vergeten te melden dat dit mijn eerste PC is die ik zelf samenstel en in elkaar zet.

---------- Bericht toegevoegd op 13:06 ---------- Vorige bericht was op 23:12 ----------

ik heb al een toetsenbord, muis en beeldscherm(21 inch 1080p) ik heb al een kabel voor DVI naar HDMI.
ik heb al wat rond gekeken. graag even meningen achterlaten.

Cooler Master Hyper 412 Slim € 37,90
Microsoft Windows 8 € 87,89
Corsair Vengeance - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB € 90,45
Corsair RM Series RM750 € 107,90
Samsung 840 EVO Basic € 152,50
NZXT Crafted Series Phantom 410 € 110,32
MSI GTX 770 4GB € 398,90
MSI Z87-G55 € 118,56
Intel Core i7 4770K / 3.5 GHz € 288,90

Verzendkosten €16,25
Betalingskosten€1,00

Totaal€1.410,56

graag even je mening achterlaten :smile:
 
je zei dat je een kortings code kon aanvragen bij azerty en dat leek mij ook wel handig. ik heb het iets verandert omdat de gtx 780 toch wel een stuk beter is dan de gtx 770.

dit is nu mijn winkel wagen:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...526602]=1&product[642827]=1&product[603644]=1

de gtx 780 ga ik hier bestellen:
https://maxict.nl/product/3852264/zotac-zt-70203-10p-gtx780-amp-edition-3072mb-pci-e-2xdvi-dp-hdmi
inclusief verzendkosten en btw is dat 579,19

mijn geheugen koop ik hier:
http://www.mycom.nl/componenten/geheugen/9019/corsair-vengeance-lp-1600-8gb-1x8gb

dan komt het neer op 1462,41

bedankt voor je reactie trouwens ;)
 
Is een I7 niet een beetje jammer voor alleen gamen?

Sent from my LG-P760 using Nationaal Computer Forum mobile app
 
 
Laatst bewerkt door een moderator:
"tevens wil ik dat mijn pc 5 jaar lang de games op hoge tot maximale settings kan draaien."

Dit is helaas een illusie. Twee jaar gaat misschien nog wel, hoogstens drie. Maar de ontwikkelingen op hard- en softwaregebied gaan op het ogenblik (weer) verschrikkelijk hard. Het is een tijdje wat rustiger geweest, maar nu gaat men allemaal weer voluit.
 
ik vond dit op internet.
http://www.anandtech.com/show/6846/nvidia-updates-gpu-roadmap-announces-volta-family-for-beyond-2014

dus ik ga denk ik de 800 serie aanschaffen. het lijkt me het wachten waard.

---------- Bericht toegevoegd op 10:27 ---------- Vorige bericht was op 10:05 ----------

we hebben ook net weer alle nieuwe dingen gehad behalve maxwell. we hebben 4K, 3D, steeds sneller internet en ook nog energie zuinige hardware zoals 4e generatie intel core en nu OLED beeldschermen. het enige wat verbeterd kan worden is het allemaal compacter maken en het toch te koelen houden. miss waterkoeling support door de hele GPU maar verder is het volgend jaar wel een beetje afgelopen met de nieuwe tech.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan