• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Nieuwe gamepc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sir.deadface

Nieuw lid
Lid geworden
24 jul 2018
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen, ik ga naar 5 jaar eindelijk een pc kopen die me games aankan! Ik heb altijd gespeelt op een computer die op low settings mischien 10 fps haalt op spelletjes, ik speel vooral spellen als: arma 3, rust, ark battlefield etc..

Ik heb een computer gevonden die mischien goed genoeg is en de prijs best wel voordelig. Ik zou graag jullie opinion willen weten en mischien kunnen jullie me een betere gamepc sturen.

Dit is de game pc:
https://www.bol.com/nl/p/msi-nightblade-mi3-7rb-006eu-gaming-desktop/9200000073310494/

Bedankt alvast!
 
Zou eerder naar zoiets gaan: Lenovo Legion
Is niet zo veel duurder maar wel merkelijk beter dan de MSI. De MSI heeft trouwens geen SSD en dat is toch wel een minimum vereiste voor een game-pc.
 
Ik heb er niet veel verstand van maar heb wel heel vaak gehoord dat MSI bekend staat om goeie gamepcs

Mijn budget is 900€
 
Hoe zouden mijn games ongeveer spelen met de Lenovo Legion ?
Games zoals Arma 3, Ark, Fornite (standaart :p) Rust?
 
Ik heb deze Lenovo vorige week in huis gehaald voor een klant en is een heel fijn toestel met veel ruimte in de case en 2 extra (stille) coolers. De SSD is inderdaad een Samsung nVME en vliegt vooruit. Videokaart is ook een betere dan de 1050. Ik vind dit een aanrader. Geheugen is ook uitbreidbaar in de toekomst.
 
Kleine correctie, ik had een type zwaarder met 256Gb SSD, 2Tb HDD en een GTX 1060. Sorry. Basis was voor de rest identiek.
 
Bedankt voor de hulp, heb net de Lenovo Legion Y520 tower besteld!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan