• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe interviewer: OB1

OB1

Elite lid
Lid geworden
30 dec 2012
Berichten
5.862
Waarderingsscore
0
Beste forumleden,

Zoals porrelaar al had aangekondigd, neem ik de taak van het interviewen over van porrelaar, met plezier.
Ja wie had dat gedacht, ik was eind maart voor twee weken gebanned, had vorige week verzocht mijn account te laten verwijderen maar werd overgehaald om te blijven en nu ga ik ineens de interviews doen! Ik ben juist extra gemotiveerd wegens alles wat is gebeurd dus dat is mooi.

Als je genterviewd wil worden, dan stuur je mij een privbericht, dan gaan wij het samen regelen.
Verder zal er weinig veranderen, de meeste vragen zijn hetzelfde gebleven, het is alleen iets uitgebreider.
Ik hoop n keer in de twee weken een interview te plaatsen - en niet vaker - indien er meer mensen zich aanmelden kom je op de wachtlijst te staan, hiervoor maak ik ook een topic uiteraard is degene die als eerste op de wachtlijst komt ook als eerste weer eraf.

Als je verder nog vragen hebt met betrekking tot de interviews plaats ze dan in dit topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan