• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Nieuwe uidaging met een Gembird Wifi repeater

Status
Niet open voor verdere reacties.

rayadam

Nieuw lid
Lid geworden
15 aug 2019
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Wederom ben ik bezig in huis (dit keer zolder) om beter WIFI te krijgen. Ik heb nog een Gembird WNP-PR-002 in combinatie met T-Mobile Thuis Home Gateway HG659. Ik heb alles volgens de handleiding gedaan en hij gaat niet connecten. Mijn gevoel zegt dat de T-Mobile Thuis Home Gateway HG659, een hele boel dicht zet waardoor ik geen connectie kan maken. Iemand ervaring met deze gateway icm een wifi repeater
 
Jij hebt het ingesteld met de handleiding, heb je wel lang genoeg gewacht zodat hij is opgestart?
Werd hij wel weer gegeven en kon je een wachtwoord ingeven?
 
Krijg je een foutmelding te zien of geeft het apparaat zelf een melding?
 
Handleidingen zijn echt niet duidelijk. Na lang puzzelen bleek het te gaan om een vinkje dat uitgezet moest worden binnen de installatieprocedure. In de handleiding heeft die niet gestaan, hier stond juist dat het vinkje aan moest blijven.
 
Dus je hebt het nu werkend gekregen?
 
Klopt, het werkt gelukkig. Maar niet met behulp van de handleiding. T-Mobile Router is geen schuldige, heeft gewoon te maken met een vinkje wat niet goed stond.

Beide vinkjes Auto Configure LAN IP Adresses en Auto Copy From Router moeten uitgevinkt staan. De rest van de info klopt helemaal, zag dat er OPTIONAL staat. In de orginele handleiding staat dit niet.

Bbg3.png
 
Wel vreemd dat de handleiding niet klopte.
Maar het belangrijkste is dat jij het werkend hebt gekregen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan