• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Nieuwe versie Malwarebytes

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Gebruik de gratis versie, nu krijg ik reeds enkele dagen de melding dat deze verouderd is en vraagt om de nieuwe te installeren dan maar uit ok geklikt, gratis versie wordt vervangen door de premium trial versie voor 14 dagen, dus de gratis versie wordt niet geüpgraded maar je krijgt een proefversie, normaal?
 
Hallo,

Ja dat is normaal, ze p;proberen je toch steeds aan de betaalde versie te koppelen.
Doe het volgende en als het goed is ben je er in het vervolg vanaf.

Open Malwarebytes en volg de stappen van de nummers;
  1. Klik op "Instellingen"
  2. Klik boven op de tabblad "Mijn account
  3. Klik op "Premium-proefversie deactiveren"
  4. Bevestig het met "Yes"


594900766cb8a-mbam.png
 
Mogelijk ter aanvulling : Mbam heeft mij in 'realtime' al vele malen gered van 'ellende' (met name onveilige websites). Ik behoor tot de mazzelclub die jaren en jaren geleden een licentie kocht die toen 'levenslang' geldig zou blijven. Imho heeft de gratis versie van Mbam, wegens het ontbreken van realtime beveiliging, vrij weinig toegevoegde waarde, tenzij je elke 5 of 15 minuten een scan 'draait'. Advies : geef een enkel tientje uit en koop de 'premium'.

Flauwe / foute vergelijking? Voor een auto zonder veiligheidsgordels voorin, koop ik 2 gordels en ik leg ze op de achterbank, inbouwen stel ik maanden en maanden uit......… zal ik gedurende die maanden veilig zijn bij een botsing?
 
Laatst bewerkt:
Een 'enkel' tientje...…...
 
@quandor ook ik hoorde eerder tot deze groep van testers toen Mbam nog in de kinderschoentjes zat en daar ik toen me opgaf als tester kreeg ik ook zogezegd een levenslange licentie ...deze werd echter begin dit jaar ingetrokken ...heb hen er over aangesproken maar het hielp niets men bleef bij het besluit om deze ingetrokken te houden ..
*nu ben ik verplicht om jaarlijks 1 licentie aan te kopen want ik wil deze immers vol uit benutten maar 1 tientje kost deze zeker al niet ...zeg maar 4 tientjes ..
 
Ik ben niet echt tester geweest. Ik heb jaren en jaren geleden gewoon hun licentie gekocht en kreeg toen een levenslange licentie. Da's nooit veranderd. Hetgeen ik in bericht 4 ook een beetje wilde beschrijven is het feit dat de gratis versie van Mbam imho iets minder waardevol is. On demand scannen is leuk, maar veel waardevoller is realtime bescherming. Je weet maar nooit wat voor verdere schade is aangebracht als je pas bij een on demand scan ellende ontdekt.
En idd. een enkel tientje kan beter worden verwoord met : een stuk of wat tientjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan