• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nog een opstartprobleem

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 29813
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 29813

Gast
Hoi Allemaal,

Ik zag dat er al een aantal mensen een opstartprobleem topic hebben, maar mijn probleem is (denk ik) weer net ietsje anders.. dus ik open even een nieuw topic..

Meestal zet ik mijn laptop in slaapstand en als ik hem dan weer wil opstarten gaat dat prima. Maar eens in de zoveel tijd zet ik hem echt uit (of is m'n batterij op en gaat hij vanzelf uit). Als ik m'n computer dan weer opnieuw wil opstarten, blijft hij soms hangen.

Hij start op, ik kom voorbij het "welkom" scherm en vervolgens komt alleen desktop achtergrond in beeld (zonder taakbalk of wat dan ook) en m'n muis (kan ik bewegen). En daar houdt het op.. ik heb hem wel eens heel lang zo laten staan maar er gebeurd helemaal niks. Als ik m'n laptop dichtklap (slaapstand) blijft hij ook hangen op dat scherm... hij gaat dus ook niet meer in slaapstand. Hij is dus soort van vast (ratelt ook niet meer).

Ik doe dan altijd maar een hard reset (m'n aanknop tijdje inhouden) en dan opnieuw opstarten. Soms gaat hij dan wel in een keer door, maar soms moet ik 2 of 3x opnieuw opstarten voordat hij wl helemaal opstart.

Weet iemand wat dit is en hoe ik hier vanaf kom??

Bedankt!

Groetjes,
Myra
 
Re: Nog_een_opstartprobleem

Ik zal als eerste om te beginnen met een grote schoonmaak bezighouden:

-overbodige software verwijderen
-defragmenteren
-Register schoonmaken. Ben je bekent met Ccleaner? Een erg handig progje.
-PC van binnen schoonmaken (stof verwijderen)
 
Hoi!

Ik ga aan de schoonmaak! Dankje voor de tips

Groetjes,
Myra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan