• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nokia 6510

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bertjuh

Gast
Heejjj allemaal!

Ik heb dus echt geen zin om op een die-hard nokia-forum een dikke noob vraag te stellen, dus dat doe ik dan maar lekker hier... XD

Zeg, ik heb een prachtige echte nokia 6510 (zie footooke) geen nieuwe hoor ;)
291318.jpg


Een datakabeltje moet ik nog even kopen.

Kei gaaf, heb ik mijn eigen logotje gemaakt met de software die erbij zat. wil ik die via de infrarood poort uploaden (na een hoop geklooi) Blijkt het dat je het iedere keer naar jezelf toe moet sms-en... klopt dat??? of doe ik het nou zo verkeerd? (edit: naar jezelf smsen via de infrarood poort, je ontvangt het dan als sms)

Ik heb de functies van het telefoonboek enz. verder niet uitgetest, maar als dat ook via sms moet, dan laat ik die datakabel maar zitten! Wie o wie kan mij meer vertellen??

Mzzls! Bertjuh
 
ik weet het niet van nokia, maar met mijn sony-ericsson t68i kan ik gewoon infrarod activeren en dan met de software van de cd mijn eigen plaatjes versturen, deze slaat ie dan automatisch op bij de afbeeldingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan