• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

NVIDIA aanmeldingsfout.Fout 1069

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henny2

Gevestigd lid
Lid geworden
8 jun 2013
Berichten
225
Waarderingsscore
0
Wie kan mij hier bij helpen? Windows 7 Premium NVIDIA V.7.1.740.0 GFORCE GTS 250

Kan ik die aanmeldings fout herstellen en waar moet dit gebeuren?

***************************************************
Dit is de aanmeldingsfout.melding uit het logboek.

De NVIDIA Update Service Daemon-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
De service is niet gestart vanwege een aanmeldingsfout.Fout 1069
***************************************************
 
ga via het "configuratiescherm" naar "systeembeheer" en in systeembeheer ga je naar "services "
in " services " scrol je naar onderen tot bij de vermelding "NVIDEA Update Service Daemon " deze dient op "Automatisch" te staan ..
is dit niet zo rechts klik op " NVIDEA Update Service Daemon " en zet deze service dan op " Automatisch" bevestigen met toepassen en ok
herstart je systeem
 
Dank voor de reactie.

Dat heb ik al verschillende keer geprobeerd, op Win.7 Premium, kan ik dat zien met de RM. op Deze Computer/Beheer/Service die staat op Automatisch heb hem ook al laten starten maar dan geeft hij dezelfde melding "De service is niet gestart vanwege een aanmeldingsfout.Fout 1069
Heb ook het geheugen laten controleren dat was goed, ook in het Msconfig gekeken naar de service daar staat (NVIDIA Steoscopic 3d driver service): staat op "actief"

Moeilijk geval, die aanmeldingsfout.Fout zit me dwars, nou meld ik me niet aan als de Computer opstart, heb ik wel gedaan maar weer uitgeschakeld dat duurt te lang, maar toch weer ingegeven om te kijken of dit er verband mee hield, het maakte niks uit heb het w.woord toen weer uitgeschakeld.

Als dit bericht niet goed geformuleerd is schrijf ik het anders, het kan soms een beetje verwarrend overkomen, (iedere vogel fluit zoals hij gebekt is)
Ga nu een uurtje slapen tegen half 5 ben ik er weer.
 
Hoe lang (tijd dus) - zitten die drivers van nVidia al in jouw Windows?
 
Er zijn wel enkele updates gekomen.

Paradigit Enforcer Inte@Core” i5 750 ProcessorNvidia@Geforce@210
PARADIGIT QLite gekocht op 21.12.9 Geherinstalleerd op 12.1.10

---------- Bericht toegevoegd op 17:02 ---------- Vorige bericht was op 16:42 ----------

Het is nu versie 7.1.7400 GEFORCE GTS 250.

5.8.13 dit ging vooraf/
Gebruik de module Services in de Microsoft Management Console (MMC) om te controleren of de service juist is geconfigureerd.
5.8.13
De nvUpdatusService-service kan niet als .\UpdatusUser met het huidig ingestelde wachtwoord worden aangemeld vanwege de volgende fout:
Aanmeldingsfout: het wachtwoord voor het opgegeven account is verlopen.
********************************************
5.8.13
De NVIDIA Update Service Daemon-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
De service is niet gestart vanwege een aanmeldingsfout.
*******************************
 
rechts klik op de services NVIDEA Update Service Deamon neem de tap aanmelden ...het bovenste vinkje dient uit te staan ...
51ffc61eebcbf-Ashampoo_Snap_2013.08.05_17h20m51s_001_.png

dit wachtwoord afhankelijk van je gebruikersaccount...
m.a.w. indien je gebruikersaccount beveiligt werd met een wachtwoord dient het vinkje aan te staan bij wachtwoord verloopt nooit...
 
Het ziet er al anders uit, heb ze genummerd met 1 en 2, wachtwoord verloopt nooit... zie ik niet staan

Ik ga hem eens uitzetten zodat het geheugen helemaal leeg is, kijken of het dan hetzelfde staat, U zit wel op de goede frequentie!
******************************************
1
De NVIDIA Update Service Daemon-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
De service is niet gestart vanwege een aanmeldingsfout.
******************************************************
2
De nvUpdatusService-service kan niet als .\UpdatusUser met het huidig ingestelde wachtwoord worden aangemeld vanwege de volgende fout:
Aanmeldingsfout: onbekende gebruikersnaam of ongeldig wachtwoord.

Gebruik de module Services in de Microsoft Management Console (MMC) om te controleren of de service juist is geconfigureerd.
********************************************************

---------- Bericht toegevoegd op 18:50 ---------- Vorige bericht was op 18:36 ----------

Nu staan ze niet meer bovenaan, maar lager in de lager in de hirarchie.

51ffd74db2aae-Logboek.4.png


---------- Bericht toegevoegd op 18:54 ---------- Vorige bericht was op 18:50 ----------

Nu staan ze weer boven, zojuist stonden ze lager.
 
bezie deze link eens om naar de optie wachtwoord verloopt nooit te gaan .

---------- Bericht toegevoegd op 19:48 ---------- Vorige bericht was op 19:45 ----------

denk dat het eigenlijk beter zou zijn de Nvidia driver te verwijderen en deze daarna terug te laten installeren door windows update's .
of je haalt deze zelf op via de Nvidea site
 
lusrmgr.msc dit kan deze Windows versie niet aan. Zal proberen de driver eens te verwijderen.

52004d07e5961-Locale_gebruikers_en_groepen..png


---------- Bericht toegevoegd op 03:21 ---------- Vorige bericht was op 03:17 ----------

Waar staat die driver ergens?
 
verwijder alles wat je vind van Nvidea in de lijst " programma's en onderdelen "

of je gebruikt de windows update functie om de drivers op te halen .
of je haalt ze zelf op vanaf hier ...http://www.geforce.com/drivers (aanbevolen )

5200953749d88-Ashampoo_Snap_2013.08.06_08h14m02s_001_.png
 
Emi, kan dat geen kwaad, veronderstel dat het wachtwoord de schuldige is, had nog een bericht hier staan waarin vermeld dat ik voorheen nog een wachtwoord heb gemaakt en het vergeten was, erna is de pc wel nog 2x geformatteerd geworden waarvan 1 keer volledig, met de volgende opdracht: 'format c: /fs:NTFS' (met de spatie achter c:, zonder de aanhalingstekens). dan moet het oude wachtwoord toch wel weg zijn of niet?
 
zoals ik het eerder al vermelde is het wachtwoord afhankelijk van je gebruikers account maar dit wachtwoord (zie bericht nr:6) word door de software van Nvidia volgens mij gedeeltelijk over genomen en verder aangepast ( om dit wacht woord te achterhalen zou je gebruik dienen te maken van een tool ***deze ken ik niet meer bij naam! heb deze ooit eens gehad maar ben hem verloren ) ik vermoed echter dat het herinstalleren van de drivers het probleem waar jij nu tegen aanloopt verhelpen zal....

---------- Bericht toegevoegd op 11:16 ---------- Vorige bericht was op 11:15 ----------

je heb gelijk dat dit wachtwoord de schuldige is maar aangezien dat jij deze niet kunt achterhalen ...!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de drivers gedownload en genstalleerd, ga hem nu herstarten en laat je dan nog wat weten.

---------- Bericht toegevoegd op 12:03 ---------- Vorige bericht was op 11:24 ----------

Heb hem herstart in het logboek gekeken en daar stond onderstaande melding, toen afgesloten en er kwamen nog 5 updates, de melding van NVIDIA is in ieder geval verdwenen.

Ik denk dat zich nog alles even moet inwerken.

Kan de beschrijving van gebeurtenis-id 1 van bron NvStreamSvc niet vinden. Het onderdeel dat de gebeurtenis heeft gestart is mogelijk niet op de lokale computer genstalleerd, of de installatie is beschadigd. U kunt het onderdeel op de lokale computer installeren of herstellen.

Als de gebeurtenis van een andere computer afkomstig is, moest de weergave-informatie bij de gebeurtenis zijn opgeslagen.

De volgende informatie is in de gebeurtenis opgenomen:

NvStreamSvc
NvVAD initialization failed [6]

http://translate.google.nl/translat.../search?q=NvStreamSvc&nfpr=1&biw=1016&bih=451
Hartelijk dank voor de hulp Emi en Abraham54.
Ps. Nadat hij geformatteerd was had ik een nieuw wachtwoord ingegeven, maar maakt er weinig gebruik van, ik laat hem het liever doorlopen.
 
je heb er een les uitgeleerd ...dat is het belangrijkste..:biggrin:
 
Ja dat heb ik zeker, neem me het niet kwalijk als het soms niet goed tot mij doordringt in Dec. wordt ik 4x 20 dan gaat dat niet meer zo best.
 
awel dan heb ik bewondering voor je dat je het tenminste nog probeert....
ook al ben je er bijna tachtig je bent zo jong als je je voelt..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan