Opgelost NVR met usb aan laptop koppelen, kan dit?

Korrigan

6 tigger met gebreken.
Hallo,
Nav een eerder post.
Ik heb een NVR die via het modem in het netwerk zit. Deze nvr neemt de beelden van de camera's op een ingebouwde hdd. De NVR kan ik met een hdmi aan de tv of monitor koppelen , om zo de diverse instellingen te doen. Dit kan ook via cms software. De NVR heeft ook 2 usb poorten. Met de muis kan ik dan door de software heen, Nu wil ik eens rechtstreeks de hdd bereiken. Kan ik hiervoor met een usb vanaf de nvr naar de laptop. Of is dit vragen om moeilijkheden. Van beide kanten komt wellicht spanning? Ik weet het niet!

aarie25

Moderator
Medewerker
Hallo,

Heb jij geen handleiding van de NVR?
Daar zou het in moeten staan of dit zonder problemen kan.
Wel type NVR gebruik jij precies?

TS
TS
Korrigan

Korrigan

6 tigger met gebreken.
D4BB04C7-35DF-43BF-A9B7-E7EC330F39BE.png

D4BB04C7-35DF-43BF-A9B7-E7EC330F39BE.png 1BCEFE60-6DF4-4774-B7CE-B0B3B92D2A91.jpeg 1BCEFE60-6DF4-4774-B7CE-B0B3B92D2A91.jpeg

Ik heb geen handleiding waar dit instaat. Alleen hoe je hem instelt voor de camera. De voorzijde is zoals in afbeelding 1. Het betreft een standaard kast die voor vele merken gebruikt wordt.

aarie25

Moderator
Medewerker
Ik kan ook geen handleiding vinden, ook niet op de site van de makers van dat apparaat.
Dit is het enigste want ik kan vinden.
Dus je zou wel de beelden op een usb stick of externe usb HDD kunnen zetten en die aan de computer doen.

Video opslag -> Lokale harde schijf, netwerk
Back-up modus -> Netwerkback-up, draagbare USB HDD, USB-afdruk, SATA-afdruk

VeoTek 8Ch 1080p Network IP NVR, VGA HDMI (VT-NVR5008)

TS
TS
Korrigan

Korrigan

6 tigger met gebreken.
Ok, dat ga ik proberen . Eens kijken hoe de filmpjes op de hd staan. Ik heb het andere prbleem van de conversie van avi/h264 naar mp4 bij de leverancier neergelegd.

aarie25

Moderator
Medewerker
Hopelijk werkt dit makkelijk en is het zo opgelost voor jou.
Oké daar moet je dus nog even op wachten, hopelijk krijg je snel bericht.

TS
TS
Korrigan

Korrigan

6 tigger met gebreken.
Zie reactie op andere post. Het probleem met de conversie is opgelost. Nu heeft het geen nut meer om de gegevens van de hd te halen. Eind goed al goed.

aarie25

Moderator
Medewerker
Mooi dat het zo voor jou is opgelost.
Ik heb daarom dit topic ook op opgelost gezet.

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan