• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky NVR met usb aan laptop koppelen, kan dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korrigan

6 tigger met gebreken.
Lid geworden
3 sep 2013
Berichten
1.966
Waarderingsscore
22
Hallo,
Nav een eerder post.
Ik heb een NVR die via het modem in het netwerk zit. Deze nvr neemt de beelden van de camera's op een ingebouwde hdd. De NVR kan ik met een hdmi aan de tv of monitor koppelen , om zo de diverse instellingen te doen. Dit kan ook via cms software. De NVR heeft ook 2 usb poorten. Met de muis kan ik dan door de software heen, Nu wil ik eens rechtstreeks de hdd bereiken. Kan ik hiervoor met een usb vanaf de nvr naar de laptop. Of is dit vragen om moeilijkheden. Van beide kanten komt wellicht spanning? Ik weet het niet!
 
Hallo,

Heb jij geen handleiding van de NVR?
Daar zou het in moeten staan of dit zonder problemen kan.
Wel type NVR gebruik jij precies?
 
D4BB04C7-35DF-43BF-A9B7-E7EC330F39BE.png




D4BB04C7-35DF-43BF-A9B7-E7EC330F39BE.png1BCEFE60-6DF4-4774-B7CE-B0B3B92D2A91.jpeg1BCEFE60-6DF4-4774-B7CE-B0B3B92D2A91.jpeg


Ik heb geen handleiding waar dit instaat. Alleen hoe je hem instelt voor de camera. De voorzijde is zoals in afbeelding 1. Het betreft een standaard kast die voor vele merken gebruikt wordt.
 
Ik kan ook geen handleiding vinden, ook niet op de site van de makers van dat apparaat.
Dit is het enigste want ik kan vinden.
Dus je zou wel de beelden op een usb stick of externe usb HDD kunnen zetten en die aan de computer doen.

Video opslag -> Lokale harde schijf, netwerk
Back-up modus -> Netwerkback-up, draagbare USB HDD, USB-afdruk, SATA-afdruk

VeoTek 8Ch 1080p Network IP NVR, VGA HDMI (VT-NVR5008)
 
Ok, dat ga ik proberen . Eens kijken hoe de filmpjes op de hd staan. Ik heb het andere prbleem van de conversie van avi/h264 naar mp4 bij de leverancier neergelegd.
 
Hopelijk werkt dit makkelijk en is het zo opgelost voor jou.
Oké daar moet je dus nog even op wachten, hopelijk krijg je snel bericht.
 
Zie reactie op andere post. Het probleem met de conversie is opgelost. Nu heeft het geen nut meer om de gegevens van de hd te halen. Eind goed al goed.
 
Mooi dat het zo voor jou is opgelost.
Ik heb daarom dit topic ook op opgelost gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan