• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

NZXT S340 Waterkoeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

bilalsah

Junior lid
Lid geworden
24 dec 2013
Berichten
39
Waarderingsscore
0
Beste mensen,
Ik twijfel tussen 2 closed loop waterkoelers namelijk de Silverstone Tundra TD02 of de Silverstone Tundra TD03.
Ik heb de NZXT Source 340 de TD03 is een 120 mm radiator in push pull, de TD02 is een 240 mm radiator met 2 fans. Het probleem is dat allebei de radiatoren 45 mm dik zijn. Mijn vraag was dus of een van jullie wist of deze radiatoren in mijn case passen.

Alvast bedankt,
Bilal
 
Excuses Piet, ik heb de case helaas nog niet (was het maar zo) ik vervang mijn huidige systeem geleidelijk aan en ik begin bij de case processor moederbord en koeling. de top outtake is een 120mm die in het midden van de top is geplaatst, de fan zal dus centimeters van mijn cpu hangen in mijn beleving. Ik hoop echter dat de TD02 in de voorkant van de case past. (zie foto)
S340-case-white-system-04.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben van plan een i5 4690k te halen en die over te clocken ook om de looks (I'll have to admit) maar in ieder geval thanks voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan