• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Office 2007 naar 2010 upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aerocell

Nieuw lid
Lid geworden
14 jun 2010
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo beste lezer,

Ik zit met een vraag, ik wil mijn MS Office 2007 upgraden naar 2010, maar ik wil al mijn mailtjes en contact personen niet kwijt.
- zijn ze al zo slim bij MS dat alles automatisch wordt bewaard?
- of moet ik allerlei handelingen verichten om dit te behouden?
- als het laatste het geval is wat zijn deze handelingen dan..?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Paul
 
Re: Office 2007 --> 2010 upgrade

Maak je geen zorgen, Outlook 2010 zal bij de eerste opstart alles inlezen wat nu standaard in Outlook 2007 staat!

Want alles is opgeslagen in het Outlook.pst bestand!
En dat bestand zit heel ergens anders in jouw Windows dan de Office Files!
 
Re: Office 2007 --> 2010 upgrade

Dankje
 
Re: Office 2007 --> 2010 upgrade

Is dat upgraden gratis? Ik heb Microsoft Office 2007 voor Thuisgebruik en Studenten.
 
CHIP vorige maand had het erover dat 2007 en 2010 niet heel veel verschilden qua ervaring en lay-out. In 2010 stonden er meer puntjes op de i en was de huisstijl wat meer doorgewerkt.

Hun advies:
Als je Office 2003 of ouder hebt> aanpassen naar 2010
Als je 2007 hebt > lekker daar blijven zitten

Misschien dat gebruikers van de Beta nog wat feedback hierop zouden kunnen geven?
 
CHIP vorige maand had het erover dat 2007 en 2010 niet heel veel verschilden qua ervaring en lay-out. In 2010 stonden er meer puntjes op de i en was de huisstijl wat meer doorgewerkt.

Hun advies:
Als je Office 2003 of ouder hebt> aanpassen naar 2010
Als je 2007 hebt > lekker daar blijven zitten

Misschien dat gebruikers van de Beta nog wat feedback hierop zouden kunnen geven?

Het lint is wel degelijk verbeterd.
Maar de installatie omvang is weer enorm toegenomen en bovendien gaat het opstarten van de onderdelen ook trager - zoals ik aleerder opgemerkt heb !
 
Wat Abrahah zegt klopt inderdaad. Tot nu toe werkt office 2007 gewoon veel soepeler. En ik vind er te weinig vernieuwingen in zitten ten opzichte van 2007 om weer een flink bedrag te moeten neer leggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan