• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Office 2016 aankopen bij Rakuten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is via die eerste link setup.office.com waar je geen keuze hebt, enkel 32-bit. Als ik het goed begrijp gebruik je die link enkel om te registreren?
 
Indien het niet werkt is het misschien mogelijk dat je de standaard office hebt.
Ik heb microsoft office 2016 pro plus (volumelicentie), mogelijk verschilt de procedure hierdoor. Ik ondervind geen problemen.
Succes.
 
Heb dus een licentie Office pro plus 2016 besteld, bij Microsoft (link) zie ik enkel de mogelijkheid om office 365 aan te melden.
5ba519f69f37b-office1.jpg
 
Hallo, zoals gezegd dient u eerst met de code vermeld in de e-mail naar http;//setup.office.com te gaan om te registreren en pas daarna naar https://account.microsoft.com/services en pas dan komt de mogelijkheid om office te installeren (zie afbeelding)Screenshot_1.pngScreenshot_1.png
 
Is het dan op gelijk welke pc ik dit wil installeren, heb namelijk een account op een andere pc, kan me dus aanmelden maar wil office installeren op een pc met local account, daar staat nu office 2010 op, deze eerst verwijderen?
 
Ja, je kan office op gelijk welke pc installeren via je Microsoft Account. Echter éénmaal geïnstalleerd moet je indien je office op een andere pc wenst te installeren via Microsoft hulp vragen. Dit is echter niet nodig in geval van een herinstallatie.
 
Kan ik de office eerst opslaan en daarna installeren, of moet ik deze direct installeren?
Nu staat er namelijk nog office 2010 op.
 
Ja, het is echter wel aangeraden om met de registratie niet te lang te wachten, éénmaal geregistreerd kan je office installeren wanneer je wenst vanaf je microsoft account. Om problemen te vermijden eerst office 2010 wel verwijderen, ik had wel problemen toen ik office 2016 wilde installeren over office 2007.
 
Ja is geïnstalleerd, opslaan zat er niet bij, is beginnen en stond erop.
Maar activeren gaat niet! Ze geven je dus een code die al bestaat, dus geen legale versie van Office!!
5ba617b2884ec-officeactivatie.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit venster komt te voorschijn als het registratienummer te veel gebruikt is en het een volumelicentie betreft. Microsoft zelf kan (of wil) dit niet oplossen. De enige oplossing hier is contact opnemen met de verkoper en een nieuw registratienummer vragen. Ik heb hetzelfde voor gehad met Lowsoft en deze hebben me toen een nieuw registratienummer verstrekt waarmee ik office weer kon registreren (dit was bij mij ingevolge een herinstallatie maar is in uw geval hetzelfde). Ik heb toen nog 2 licenties aangeschaft bij Varsio en deze geven een duidelijke nederlandse handleiding waar alles in beschreven staat.
 
Proberen telefonisch te activeren, zou dit lukken? ga het deze namiddag eens proberen, staat ook vermeld in de bijgevoegde mail wat te doen bij deze foutmelding.
Wordt vervolgd.
 
Proberen kan in dit geval geen kwaad. Ik heb dit ook geprobeerd maar kreeg dezelfde foutmelding. Bovendien vond ik dit telefonisch activeren zeer onhandig omdat de oplijsting van de codes zeer snel verloopt en de code telkens 2 maal moet overlopen worden. Eerst de code van de verkoper ingeven en daarna de nieuwe code van microsoft in office invoeren om te activeren.
 
Waar je office download of hoe je installeert is niet van belang. Feit blijft wel dat je office moet activeren binnen de 30 dagen of office verliest functionaliteit (opslaan werkt niet meer).
 
Is telefonisch geactiveerd, is dus in orde.
 
Mooi. Ik heb het topic als opgelost gemankeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan