• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Office 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

FransdeVette

Gevestigd lid
Lid geworden
13 sep 2012
Berichten
271
Waarderingsscore
0
Ik heb onlangs Office 2016 geinstalleerd.
Outlook ook dus.
Ik heb een mail account aangemaakt. Testbericht verstuurd en ontvangen.
Tot zover alles okay.
Maar als ik dan in mijn Inbox een gelezen mailtje wil verwijderen, dan krijg ik een melding
dat dit mailtje al verwijderd is.
Zo gaat mijn Inbox dus straks vollopen met zgn verwijderde mails die gewoon in mijn Inbox blijven staan. Wat te doen?
 
Is het deze melding -> "De bewerking kan niet worden uitgevoerd omdat het object is verwijderd"
Gaat het om een Outlook email adres of heb jij bijvoorbeeld een Gmail adres toegevoegd?
 
Heb je toevallig iets met autoarchiveren gedaan?
 
Het gaat inderdaad om een Outlook mailadres en ja ik heb voor het installeren van Office een Gmail adres aangemaakt.
Voor zover ik weet heb ik niets met autoarchivering gedaan. Waar kan ik dat trouwens vinden?
 
GMail + office 2016 = slecht huwelijk. Al veel problemen mee gehad. Is jouw outlook geconfigureerd met 2 mail adressen (outlook en gmail)?
 
@artstudiog

Kan je mij eens uitleggen welke problemen je hebt gehad? Zelf heb ik het altijd goed werkend gekregen.
 
Om op mijn nieuwe laptop office te kunnen installeren had ik een mailadres nodig om de versie die ik op internet gekocht had te kunnen installeren.
Dus heb ik een Gmailadres gemaakt en toen de installatie gedaan.
Ben benieuwd wat er gebeurt als ik G mail ongedaan maak want ik gebruik het verder niet.
GMail + office 2016 = slecht huwelijk. Al veel problemen mee gehad. Is jouw outlook geconfigureerd met 2 mail adressen (outlook en gmail)?
Neen. Mijn outlook is voorzover ik weet niet geconfigureerd met twee mailadressen, maar dat ga ik onderzoeken door een mail naar Gmail te sturen.
 
Ik had dezelfde problemen als Frans, problemen met beheer van mijn Gmail. Wanneer ik elders een mail verwijderde, bleef die terug komen in mijn postvak-in in outlook (het programma, niet de online versie). Ik kon dan ook niets verplaatsen/beheren in outlook gmail-account. Bij mijn zoon zelfde probleem. Uiteindelijk gmail verwijderd en beheer gebeurt nu in online versie van gmail.
 
Ik heb het probleem opgelost. Het was eigenlijk heel bijzonder.
Omdat de mailtjes die ik binnen kreeg heel weinig tekst bevatten hoefde ik ze niet te openen om ze te kunnen lezen. En kon ik ze niet verwijderen. Maar ik denk dat dat een soort beveiliging is om te voorkomen dat je niet geopende mails per ongeluk meteen verwijdert.
Want toen ik de mails echt opende kon ik ze daarna simpel verwijderen.
 
Wederom dank voor alle reacties.!
 
Ook bedankt voor de feedback, ga ik ook eens proberen.
 
Ik gebruik al weer een poos eM Client als vervanger voor Outlook.
En persoonlijk vind ik eM Client ook nog eens beter dan Outlook.

Bijvoorbeeld als je een e-mail aanklikt krijg je rechts in het venster een kolom met alle vorige mails van de betreffende afzender - zeer goed overdacht dus.
En het zwarte thema is ook een genot voor het oog.
 
Werkt eM Client ook als je 5 à 6 mailboxen hebt (zowel pop als imap als exchange)?
 
Jazeker - alleen heb je dan de betaalde versie nodig.
Tot twee accounts is eM Client gratis.
 
Kijk eens aan! Weer een tevreden klant!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan