• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Omen command center

Status
Niet open voor verdere reacties.

WinXPsp3

Junior lid
Lid geworden
1 nov 2016
Berichten
45
Waarderingsscore
0
Op mijn HP OMEN laptop heb ik geen OMEN Command Center omdat ik de SSD van mijn vorige laptop in deze heb laten zetten. En ik heb dus HP Support Assistant nodig voor OMEN Command Center, dus ik heb HP Support Assistant geïnstalleerd, maar hoe installeer ik OMEN Command Center?
 
Ga naar HP-support en geef daar de gegevens van jouw notebook in of laat jouw hardware automatisch herkennen.
Via Software en Drivers vind jij dan ook de Omen software, indien jouw notebook daarvoor geschikt is.
 
Mijn model is 15-ax025nd. En ik heb het niet gevonden daar. Ik heb daar wel HP Support Assistant (HPSA) gevonden.
 
Als het goed is is hij daarvoor geschikt
 
Ik neem aan dat jij ook deze had gevonden?
HP Support Assistant
8.4.14.41 Rev.A 32.3 MB 7 apr. 2017

Die heb jij wel nodig ->
HP Support Assistant is required to use OMEN Command Center. If HP Support Assistant is not installed, a prompt displays to download and install it.
 
Ik heb HPSA wel geïnstalleerd, mijn OMEN laptop is van eind 2016. Dus ik weet niet of hij daarvoor geschikt is. (voor OMEN Command Center.)
 
Ik neem aan dat jij ook deze had gevonden?
HP Support Assistant
8.4.14.41 Rev.A 32.3 MB 7 apr. 2017

Die heb jij wel nodig ->
HP Support Assistant is required to use OMEN Command Center. If HP Support Assistant is not installed, a prompt displays to download and install it.
Ja, die had ik gevonden.
 
Deze driver is voor jou laptop, dus de gene die jij moet hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan