• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Onbekend netwerk bij opstarten van computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, (na een lange tijd)

Nee ik heb dat niet gedaan. Ik heb wel iets wat heel misschien kan helpen:
Een lange tijd geleden heeft een zoon van een vriendin van mijn moeder word en powerpoint op mijn computer geinstalleerd. Toen hadden wij vanuit school nog geen office pakket. Ik had toen ook nog niet veel verstand van computers. Hij heeft dit via utorrent geinstalleerd want toen ik mijn eerste game torrente toen zag ik al dat utorrent al op mijn computer stond en dit is niet standaard.

Verder zou ik het eigenlijk niet weten.

Groetjes Joep
 
Bekijk de video goed hoe je al die vervelende TAP-ethernet controllers kan verwijderen:



Daarna wil ik graag, dat jij de Eset Online Scanner op de juiste wijze gaat gebruiken:

Zie daarvoor: Handleiding Eset Online scanner
Aansluitend graag het log ervan in jouw volgende antwoord posten.


Als laatste wil ik graag van jou weten welke office pogramma's jij nodig hebt!
 
Hallo,
Zie de bijlage. Het probleem is opgelost. En verder voor welke office programmas ik nodig had: ik heb die nu allemaal via office via school.
Groetjes, Joep
 

Bijlagen

  • Eset.txt
    1,8 KB · Weergaven: 3
Waarschuwing: onderstaande bewerking is enkel voor deze computer bedoeld, het toepassen hiervan in een andere computer kan tot schade in Windows leiden.


We gaan
51a5c8edc4692-icon1337952077.png


Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

Open een nieuw kladblok (of anders: notepad) bestand, via "Start\Alle programma’s\Bureau-accessoires\Kladblok (of Notepad)".
Kopieer en plak de tekst in het code-venster vanaf het woord Code in het lege kladblokvenster.

Code:
start
CreateRestorePoint:

C:\Users\joejo\Documents\Downloads\rcsetup153.exe
C:\Users\joejo\Downloads\uTorrent.exe
C:\Windows\SECOH-QAD.dll
C:\Windows\SECOH-QAD.exe
C:\Windows\AutoKMS\AutoKMS.exe
D:\Program Files D Schijf\the sims 4\The Sims 4\Game\Bin\rld.dll
D:\Program Files D Schijf\the sims 4\The Sims 4\Game\Bin\RldOrigin.dll
D:\Program Files D Schijf\the sims 4\The.Sims.4-RELOADED\rld-thesims4.iso

EmptyTemp:
CloseProcesses:
cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end

Sla nu dit kladblokbestand in de dezelfde locatie waar ook FRST.exe aanwezig is op als Fixlist.txt

Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) met de fixlist.txt gebruiken
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Als het programma wordt gestart, klik dan op Ja in de popup.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand - Fixlog.txt - in dezelfde locatie aangemaakt van waaruit FRST.exe is gestart.
  • Post de inhoud van dit logbestand in jouw volgende bericht.
 
Hoi, zie de bijlage
 

Bijlagen

  • Fixlog.txt
    2,6 KB · Weergaven: 4
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan