• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Onbekende accounts in register?

Status
Niet open voor verdere reacties.
zet een herstelpunt terug zodat je te ijverige bewerking ongedaan word gemaakt !
 
Wie is er hier té ijverig Emi?No offense maat.
 
Kijk Lange,door te proberen ondervind je.
Dus ik heb geprobeerd,en dan nog eens verkeerde info gekregen van...
En het verwijt krijgen dat ik té ijverig ben?
Ik snap dat jullie het voor elkaar opnemen maar je moet mij ook begrijpen.
 
Dit bvb ook,hoe kan je weten wat deze accounts allemaal zijn of waar ze toe dienen,
bvb anonieme logon?
 

Bijlagen

  • onbekaccount.png
    onbekaccount.png
    135,4 KB · Weergaven: 5
er hoef voor mij niemand voor me op te nemen ...had de TS me direckt naar dit adres verwezen in het register dan had ik mogelijk direct gezien dat er geen trustedinstaller aanwezig was ...
en daarbij indien de TS nu gewoon een herstelpunt terug zet dan maakt ook hij weer deze aanpassing in het register ongedaan werd hem tevens eerder al meegedeeld ..
 
Ja maar ik heb het herstelpunt gemaakt een tijd geleden en dat was al zo in het register.
Ik wil meer weten over regedit maar ik vindt geen goede info.
En zo kunnen we blijven discussiëren.
Had jij niet direckt mis getypt Emi,soit het zij zo.
Ik ben hier toch de kleine onwetende mens en ik zal hier sneller aangevallen worden of mijn naam wordt veranderd.
 
sorry een naam verandering !
dit gebeurt enkel op aanvraag en dan nog is dit éénmalig ..
*je zegt eerder een herstelpunt gemaakt te hebben en dat deze register aanpassing er zo was ..nu breng je me helemaal van de wijs...!
 
Laatst bewerkt:
Ja kijk,ik had al in het register zitten klooien van ih begin en dan een herstelpunt aangemaakt.
 
Ik ben té ijverig idd,is misschien omdat ik adhd heb.Ik ben met 7 dingen tegelijk bezig en dan maak ik fouten,zoals die naamverandering(denk ik)?
 
je zegt nu dat je eerder al in het register heb zitten te klooien ...in dat geval zou ik je dan eerder aanraden om dit systeem opnieuw in te stellen met behoud van persoonlijke bestanden en instellingen ..
de software die niet standaard aanwezig is dien je nadien dan terug te installeren .
 
Ok ga ik doen,strax niet zeggen dat ik té ijverig ben :yum
Sorry,kon ik niet laten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan