• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Onderzijde van beeldscherm laptop is niet meer aan te klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Babsje

Nieuw lid
Lid geworden
2 apr 2017
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Ik heb een raar probleem. Nog nooit van zoiets gehoord en ik heb er ook niets over kunnen vinden op internet.

Sinds enige tijd is het lastig om de onderzijde van mijn beeldscherm aan te klikken of te selecteren. Sinds vanavond lukt het helemaal niet meer. Omdat ik wat formulieren moest invullen heb ik het beeldscherm op klein gezet en steeds verschoven om het toch voor elkaar te krijgen, maar fijn is het natuurlijk niet, eigenlijk zelfs onwerkbaar.
Heeft iemand een idee wat dat zijn kan? is het software matig of kan het een hardware probleem zijn?

Gr. Babs
 
bedoel je het scherm zelf of eerder de werkbalk...het zou ook mooi zijn indien je ons meedeelde welke Windows je gebruikt.... ....merk /model graag van de laptop..

--- Update ---

heb je de Windowstoets+pijltje naar boven al eens geprobeerd .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je zou eens kunnen kijken of je een herstelpunt hebt van voor het probleem, om te zien of het dan weer werkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een raar probleem. Nog nooit van zoiets gehoord en ik heb er ook niets over kunnen vinden op internet.

Sinds enige tijd is het lastig om de onderzijde van mijn beeldscherm aan te klikken of te selecteren. Sinds vanavond lukt het helemaal niet meer. Omdat ik wat formulieren moest invullen heb ik het beeldscherm op klein gezet en steeds verschoven om het toch voor elkaar te krijgen, maar fijn is het natuurlijk niet, eigenlijk zelfs onwerkbaar.
Heeft iemand een idee wat dat zijn kan? is het software matig of kan het een hardware probleem zijn?

Gr. Babs

Ik heb een BTO laptop met de volgende specificaties:

W370ST-FHD-NGL 1,00
17CL58-GTX765: 17.3 inch NON-Glare / FULL HD 1920 x 1080 / 1.133,00
NVIDIA GTX765-2GB / Intel HM87 chipset / Onkyo Speakers /
THX certificaat / HDMI+VGA port / USB3.0 / E-Sata / Max 24GB
RAM
Intel Core i7-4700MQ
Intel Core i7-4700MQ Quad Core Processor (6MB Cache, 0,00
2.4 GHz, Turbo Mode 3.4GHz) - SR0UX
PROC-I7-4700MQ 1,00 0,00
8GB DDR3L (1600MHz) Memory Module, Crucial Performance 0,00
RAM
DDR3-8GB1600CRU 1,00 0,00
8GB DDR3L (1600MHz) Memory Module, Crucial Performance 0,00
RAM
DDR3-8GB1600CRU 1,00 0,00
SSD250-SAMEVO 250GB Samsung 840 serie EVO Solid State Disk (SSD) 1,00 0,00 0,00
BLUET_INCL Bluetooth Module Notebook 1,00 0,00 0,00
Intel Dual Band Wireless-AC 7260, 2.4 & 5GHz, 300~867Mbps + 0,00
Bluetooth 4.0 (Wireless Display)
WLAN-7260AC 1,00 0,00
ODD-DVD-RW-ALG 8 x DVDRW Drive (DVD+/+RW / DVD-/-RW) 1,00 0,00 0,00
BAT-8CELL-INCL 8 Cell notebook batterij 1,00 0,00 0,00
KEY-US-CLEW370 Keyboard US Isolated 15CL48 / 17CL48 1,00 0,00 0,00
WIN-OPTIE Operating system not installed (optional item) 1,00 0,00 0,00
GAR2JRCARRYIN 2 Jaar Carry in garantie 1,00 0,00 0,00
HDD1TBS7200 1TB 7200rpm (32Mb cache) Serial ATA Harddisk 1,00 0,00 0,00
TAS-BTO-17BASIC 15/16/17 inch Basic BTO draagtas (Zwart) 1,00 0,00 0,00
DDR-OPTIE3 Memory Module Optioneel (SLOT3) 1,00 0,00 0,00
SPEAK-AF-89BT Junglerex Bluetooth speakerset AF-89BT 1,00 0,00 0,00
Artic Silver koelpasta (Processor + VGA kaart wordt meer 0,00
gekoeld, tot 6 graden winst)
ARTIC-SILVER 1,00 0,00

Ik heb er inmiddels OOK een Samsung EV) SSD in van 500 GB i.p.v. de 250GB

--- Update ---

Het is er langzaam ingeslopen en dat is al een poosje geleden. Te lang voor herstel.

--- Update ---

Het zijn de knoppen maar bv ook de kaarten bij patience die in de hele onerkant van het scherm noet meer aan te klikken zijn. Zoals de knopen Snel reageren, Uitgebreide Editor etc. Staan ze op de verkeerde plek dan reageren ze niet meer op aanklikken, verschuif ik het beeld (dat gaat makkelijker als ik het verklein) dan kan ik ze, mits de knoppen boven in beeld staan, wel weer aanklikken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Windows 7?

Ruikt min of meer naar een corrupt geraakt account.
 
Windows 7?

Ruikt min of meer naar een corrupt geraakt account.

Een corrupt geraakt account??? Wat bedoel je?
1. Dit is een legale versie;
2. Hoe zou het corrupt geraakt kunnen zijn?;
3. Waarom denk je dat?
4. Wat is de oplossing?
 
Accounts kunnen corrupt raken in Windows, dat is een feit.
Maar laten we kijken of de problemen opgelost kunnen worden.


Navigeer naar C:\Windows\System32\cmd.exe en klik met rechts op cmd.exe en kies voor "Als administrator uitvoeren".

In het zwarte venster typ of kopieer/plak je nu sfc /scannow gevolgd door indrukken van de Entertoets.
Denk wel aan de spatie na 'sfc' indien het typt.

In het zwarte venster zie je vervolgens de voortgang van de scan - die even kan duren
SFC (SystemFileChecker) houdt in dat systeembestanden gecontroleerd worden op juist funktioneren, zo nodig volgt reparatie.
Let goed op de laatste meldingen in het venster: indien aangegeven wordt, dat herstel afhankelijk is van opnieuw opstarten, doe dit dan.

Is de scan klaar en hoeft er niet gerebooted te worden of na het heropstarten (cmd.exe weer met adminrechten opstarten) ga je door met de volgende opdracht.


In het zwarte venster typ of kopieer/plak je nu DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth gevolgd door indrukken van de Entertoets.

Ook nu wordt er een voortgang gegeven; de scan zal zelfs nog wat langer kunnen duren als de eerste.


Is die scan klaar, dan nogmaals sfc /scannow om de fouten die DISM.exe gevonden heeft te repareren.

Start hierna het systeem opnieuw op - ook als daar geen opdracht voor is en laat weten hoe een en ander is gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan