• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Onduidelijke update

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus het is wel gelukt om Openvpn te installeren?
 
Daaruit kunnen we dus concluderen dat de fout ergens in de OpenVPN software zit. Niet in je Windows (m.b.t. deze update dan.)
 
De OpenVPN geeft geen problemen.

Dus, als de fout in de ProtonVPN software zit, wil men wellicht achterhalen waar het probleem precies zit.

Omdat zij zo vriendelijk en behulpzaam zijn, wil ik hun daar best bij helpen.

Maar, het kan ook zijn dat zij alleen mij willen helpen.
 
Ik ben op de site van OpenVPN geweest.
Cloud VPN via Amazon??????????

De grote baas van Amazon, Jeff Bezos, krijgt jaarlijks 600.000 dollar van de CIA; het waarom is tot op heden onbekend!
 
De grote baas van Amazon, Jeff Bezos, krijgt jaarlijks 600.000 dollar van de CIA; het waarom is tot op heden onbekend!

Mogelijk om informatie te verkrijgen via de bepaalde vpn gebruikers.
Mensen gaan er van uit dat het veilig is, maar dat garantie hebben ze dus niet.
 
Dit is dan een goede reden om te pogen ProtonVPN weer werkend te krijgen.

Wat ik wel vreemd vind: OpenVPN stel je in via het accountpaneel van Proton en de gratis servers zijn: NL Free 1 en 2, Japan Free 1en 2 en USA Free 1 en 2.

De USA servers heb ik achterwege gelaten.

Maar, als Proton werkt, heb je precies dezelfde serverkeuze!

Zij gebruiken dezelfde technologie, werd mij verteld.
 
Ik snap alleen niet waarom Proton bij jou niet goed wil werken. Of het moet komen omdat het met Windows 7 is. Want ik hen enkele maanden ook Proton gebruikt zonder enige problemen.
Je zou eens kunnen kijken van welk bedrijf Proton is en of hun ook banden hebben met de CIA. Maar die zullen echt niet naar jou opzoek zijn ;)
 
Hallo aarie25,

Tot 2 weken geleden werkte Proton ook bij mij probleemloos.

Het bedrijf zit in Genève, in Zwitserland.

Als men er bij de CIA achter komt dat ik contact heb gehad met aarie25, zou het wel eens slecht voor mij kunnen aflopen. :)
 
Hallo Leon,

Het zou kunnen dat een Windows update voor problemen zorgt.
Of heeft Proton een update gehad?

Ja ik denk dat jij nu goed moet opletten en veel over jou schouder moet kijken.
Je zult nu wel op hun zwarte lijst staan :)
 
Wat ik al een tijdje aan het proberen ben, aarie25, is jou weer op het rechte pad te brengen, zodat men mij niet kan verwijten dat ik mij binnen jouw leefcirkel heb begeven.

Ik had ook al de oude versie van Proton geïnstalleerd omdat ik dacht dat het probleem was begonnen met de laatste update.

Maar ook dat hielp niet.

Windows 7 heeft inderdaad ook nog een update gehad.

In het hele computergebeuren maak je (althans ik) vaak rare dingen mee, waarbij je niet weet waar het nu precies vandaan komt.

Alles is zo ingewikkeld, en het wordt steeds erger. De mensen willen het, zegt men dan ook nog.
 
Wat ik al een tijdje aan het proberen ben, aarie25, is jou weer op het rechte pad te brengen, zodat men mij niet kan verwijten dat ik mij binnen jouw leefcirkel heb begeven.

Helaas ben ik niet meer te redden ;)

Windows 7 heeft inderdaad ook nog een update gehad.
In het hele computergebeuren maak je (althans ik) vaak rare dingen mee, waarbij je niet weet waar het nu precies vandaan komt.

Het is wel heel toevallig dat het 2 weken geleden nog goed werkte.
11 september waren er nieuwe updates voor Windows.
Heb jij vanaf dat moment problemen?
Zo ja verwijder dan eens die updaten en herinstalleer dan eerst Proton.
 
Toen de problemen begonnen dacht ik: "Morgen zal het wel weer OK zijn".

Dat dacht ik een paar keer achter elkaar. Tot het moment kwam dat ik concludeerde dat Proton het gewoon niet meer deed.

Wanneer dat allemaal gebeurde, weet ik eigenlijk niet meer.

Waar ik zelf nog wel aan denk: zitten er geen oude registersleutels in de weg? Dat heb ik ook al eens meegemaakt.

Totdat Abraham kritische noten over OpenVPN presenteerde, was mijn plan om maar gewoon over te gaan op OpenVPN.

En, eerlijk gezegd denk ik nu dat de OpenVPN die ik momenteel gebruik werkt onder toezicht van Proton, en dus betrouwbaar is.
 
En, eerlijk gezegd denk ik nu dat de OpenVPN die ik momenteel gebruik werkt onder toezicht van Proton, en dus betrouwbaar is.

Dan zou ik Openvpn gewoon blijven gebruiken,
De CIA zal niet in jou geïnteresseerd zijn, dus heb je weinig te vrezen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan