• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

OneDrive voor bedrijven Error HRESULT: 0x80004005 AssertTag: 0x005af3f8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ceas

Nieuw lid
Lid geworden
8 dec 2012
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik werk alweer een tijdje erg fijn met Office 365 Pro Plus die ik via school kon downloaden. Ik maak aantekeningen op mn kleine laptop die ik dan opsla op OneDrive voor bedrijven om ze als ik thuis ben op mn grote laptop uit te werken.

Sinds eergisteren (eerste dag na de vakantie) werkt OneDrive voor bedrijven op de kleine laptop alleen niet meer. op m'n grote laptop, met dezelfde Office 356 Pro Plus, Ik krijg de volgende melding:

OneDrive for Business needs to close because of a hardware or configuration problem.

Error Description: Niet nader omschreven fout
Error HRESULT: 0x80004005
AssertTag: 0x005af3f8

Op beide laptops staat Windows 10. De kleine laptop, met de error dus, is net nieuw: een HP Stream 13'.

Nu heb ik al op internet gezocht en daar stond dat ik Office 356 compleet moest denstaleren en verwijderen dus dat heb ik gedaan maar dat hielp niets.

Vrij vervelend dus...-_-

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Als er nog informatie nodig is om tot de oplossing te komen, hoor ik het graag.

Alvast bedankt :)

Met vriendelijke groet,

Niek
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoe lang werk je al met windows 10? want het kan een driver probleem zijn.
ik vond trouwens dit, hier staat ook dat je onedrive moet verwijderen, maar voor herinstallatie moet je eerst iets anders doen.
ik zou wel eerst een backup maken voor de zekerheid.
https://community.office365.com/en-us/f/148/t/263688

--- Update ---

lees trouwens net dat het een nieuwe laptop is, het kan zijn dat je op de site van hp een driver voor windows 10 moet installeren.
kijk ook of de videokaart/grafische kaart de goede driver heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op de kleine laptop, met het probleem, zit er sinds de aankoop, standaard, windows 10 op.
Ik had dat stukje inderdaad ook gevonden maar ik weet niet of ik het snap.
Moet ik office 356 opnieuw ibnstaleren in de schone omgeving?

Oke, ik herinner me net dat ik bij de HP support assistant nog tqwee update moet uitvoeren, alleen die eerste lukt iig niet. ik ga proberen of dat gaat lukken en als het niet lukt/het probleem is niet opgelost laat ik het weten!

bedankt alvast

--- Update ---

ik heb de mn ssd kaart opgeschoond en wat geheugen vrijgemaakt en de drivers gepdate.

weet niet of ie het voor of na het updaten van de drivers was (wss erna dan volgens jou @aarie25) maar hij doet het iig weer

Bedankt!
 
mooi dat het gelukt is. hoop dat het nu weg blijf, door de updates
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan