Hey!
Een tijdje geleden synchroniseerde mijn OneDrive-map opeens niet meer. Ik heb er twee, één OneDrive for business en een privé. Toen de privé-map niet synchroniseerde heb ik, via het icoontje op de taalbalk, mijn account verwijderd en de synchronisatie gestopt om vervolgens mijn account weer toe te voegen, in de hoop dat dit alles zou resetten en dat het weer zou werken. Dit lukte niet. Ik klik op het OneDrive icoontje op de taakbalk, ga naar instellingen, klik op 'Account toevoegen', vul mijn e-mailadres in wanneer OneDrive daarom vraagt. Daarna sluit het scherm waar ik mijn e-mailadres in heb gevuld. Normaliter komt OneDrive dan met een volledig inlogscherm, afhankelijk van welk accounttype je gebruikt. Echter, OneDrive opent mijn bestaande OneDrive map (die dus niet synchroniseert). Nu heb ik die map volledig verwijdert. Probeer ik weer in te loggen, dan sluit wederom het scherm waar ik mijn e-mailadres heb ingevuld, en opent vervolgens Windows Verkenner de 'Documenten' map.
Het rare is dat dit alleen bij mijn privé account schijnt te gebeuren. Opnieuw inloggen met mijn werkaccount of schoolaccount (beide Office 365 accounts) werkt prima.
Ik heb op internet gezocht, de enige oplossing die ik vond was het aanpassen van de inlog credentials in het (oude) configuratiescherm onder de tab "Gebruikersaccounts". Dit heeft helaas niet geholpen.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Thx!
Groet, Stefan
Een tijdje geleden synchroniseerde mijn OneDrive-map opeens niet meer. Ik heb er twee, één OneDrive for business en een privé. Toen de privé-map niet synchroniseerde heb ik, via het icoontje op de taalbalk, mijn account verwijderd en de synchronisatie gestopt om vervolgens mijn account weer toe te voegen, in de hoop dat dit alles zou resetten en dat het weer zou werken. Dit lukte niet. Ik klik op het OneDrive icoontje op de taakbalk, ga naar instellingen, klik op 'Account toevoegen', vul mijn e-mailadres in wanneer OneDrive daarom vraagt. Daarna sluit het scherm waar ik mijn e-mailadres in heb gevuld. Normaliter komt OneDrive dan met een volledig inlogscherm, afhankelijk van welk accounttype je gebruikt. Echter, OneDrive opent mijn bestaande OneDrive map (die dus niet synchroniseert). Nu heb ik die map volledig verwijdert. Probeer ik weer in te loggen, dan sluit wederom het scherm waar ik mijn e-mailadres heb ingevuld, en opent vervolgens Windows Verkenner de 'Documenten' map.
Het rare is dat dit alleen bij mijn privé account schijnt te gebeuren. Opnieuw inloggen met mijn werkaccount of schoolaccount (beide Office 365 accounts) werkt prima.
Ik heb op internet gezocht, de enige oplossing die ik vond was het aanpassen van de inlog credentials in het (oude) configuratiescherm onder de tab "Gebruikersaccounts". Dit heeft helaas niet geholpen.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Thx!
Groet, Stefan