• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

"onherstelbare fout" fout bij kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobbeman

Nieuw lid
Lid geworden
13 aug 2017
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Ik probeer zojuist mijn foto's van mijn telefoon via mijn laptop naar mijn externe harde schijf te kopiëren.
vrij snel krijg ik de melding "fout bij kopiëren van bestanden of mappen" ; onherstelbare fout.
nu is ook de map op mijn telefoon weg. en heb ik niets op mijn harde schijf.
wanneer ik nu nog probeer te plakken krijg ik direct de error.
gaat om een windows 10 laptop(toshiba), en huawei telefoon.

kan iemand mij uitleggen hoe dit überhaupt kan? en hoe ik het terug krijg natuurlijk.

het gaat om een hoop foto's, dus hoor het graag!

Gr. Job
 
Hallo Job,
Je heb het via een kabel gedaan of via een sd kaart?
Normaal kun je het proberen met Recuva, maar dat ligt eraan hoe jij dit heb gedaan.
www.piriform.com/recuva

Maar wat ik wel vreemd vind is dat de map ook van de telefoon weg is, die zou normaal gewoon moeten blijven bestaan.
De foto`s staan niet toevallig in verkenner onder downloads?
Heb je al in de prullenbak gekeken of hij niet toevallig daarin is terecht gekomen?
 
he Aarie,

bedankt voor je snelle reactie.

recuva moet ik nog proberen, nog geen tijd voor gehad..

ik heb het via een kabel gedaan. prullenbak is leeg, en de map staat niet meer op de telefoon en ik weet vrij zeker dat ik een hoop ruimte op mijn SD kaart (daar stond de map op) erbij heb..

ik snap totaal niet hoe de map verwijderd kan zijn tijdens kopiëren..
 
Dan is er nog een beetje hoop.
Hopelijk kan Recuva de bestanden van de sd kaart terug halen.
 
Ik laat het weten, dank je.

enig idee of dit überhaupt kan gebeuren? ik weet 99% zeker dat ik kopiëren heb geklikt, maar vindt 't zo raar dat ik ga twijfelen.
 
Kan van alles zijn. Werkt de sd kaart nog wel? Want als hij stuk is dan lijkt de map ook weg.
 
Heb je al eens gekeken of het via een andere computer wel wil lukken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan