• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ontvang geen e-mails

Nicj56

Vaak hier
Lid geworden
16 jul 2013
Berichten
881
Waarderingsscore
0
Hoi, ik heb dit probleem nu ook, ik krijg geen e-mail van het systeem om mijn nieuw e-mailadres te bevestigen en ontvang ook geen e-mail wanneer iemand er heeft gereageerd.

Dit is namelijk best vervelend omdat ik nu continu de melding heb om mijn account te bevestigen.

Zou hier naar gekeken kunnen worden?

Heb namelijk nu deze balk boven in mijn beeld:

BEVESTIG JE ACCOUNT!

Je hebt je geregistreerd bij Nationaal Computer Forum, maar je hebt je account nog niet bevestigd. Na je registratie heb je een e-mail ontvangen met daarin een link waarop je dient te klikken. Daarmee rond je je registratie af en kun je gebruik maken van alle opties op deze website.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dit ook. Zeker al een week.
 
Heb voor nu ook dit antwoord:

Het is bekend dat emails niet altijd verzonden worden, maar soms ook vertraagd. Ik heb zelf geen idee waar dit aan ligt. Je zou het nog eens een dag of wat kunnen aanzien. Verandert er niks, stuur dan eens een PB aan wilhelm, de eigenaar/beheerder van dit forum.
 
Ik heb in de back-end geen problemen gevonden. Heb Wilhelm gevraagd er naar te kijken bij de hostingprovider.
 
Ok, bedankt zover, heb nu wel echter een irritante melding totaal niet klopt, zouden jullie die al voor mij kunnen oplossen?
 
Deze melding is het:

BEVESTIG JE ACCOUNT!

Je hebt je geregistreerd bij Nationaal Computer Forum, maar je hebt je account nog niet bevestigd. Na je registratie heb je een e-mail ontvangen met daarin een link waarop je dient te klikken. Daarmee rond je je registratie af en kun je gebruik maken van alle opties op deze website.

Deze e-mail heb ik nog steeds niet ontvangen sinds het veranderen van mijn e-mail adres.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is dus het hele punt. Je moet op die link klikken, maar die wordt niet gestuurd. Als de e-mailfunctie weer werkt, dan kunnen we je de link opnieuw sturen. Tot die tijd kunnen we die melding helaas niet voorkomen.
 
Ik heb je nu bij hoge uitzondering net als in dat topic op geregistreerd gezet. Ik kan niet bevestigen of je e-mailadres klopt, in dat andere topic is er ook e-mail verkeer geweest en vandaar ook de goedkeuring zonder mail linkje. Ik hoop dat de melding nu weg is.
 
Ja die is nu dankjewel, dat e-mail adres klopt. Nogmaals heel erg bedankt.
 
Bedankt voor de melding. Ik ga uitzoeken waarom er geen mails meer verstuurd worden.
 
Vanmorgen een lading mails gekregen, van het forum. Waar zat het hem nu eigenlijk in?
 
Ik krijg nu tot 3x toe dezelfde lading mails. Dat hoeft nu ook weer niet.
 
Vanmorgen een lading mails gekregen, van het forum. Waar zat het hem nu eigenlijk in?

Het is op dit moment nog niet duidelijk waar het probleem precies in zat. Dat wordt nog uitgezocht.

Ik krijg nu tot 3x toe dezelfde lading mails. Dat hoeft nu ook weer niet.

We hebben nog geen melding gekregen dat iemand meerdere keren dezelfde mails heeft ontvangen. Het is mogelijk dat er meerdere keren een mail verstuurd is omdat er meerdere dagen in een thread gepost is waar u op geabonneerd bent. Deze mails zijn allemaal in 'de wacht' gezet en tegelijk verstuurd. Het betreft hier mails die op hetzelfde moment binnengekomen zijn, maar de datums van de mails zelf zijn verschillend (in Gmail is dit te zien in de details bv.).

Mocht u wel precies dezelfde mails hebben ontvangen dan hoor ik dat natuurlijk graag (hier of via een privebericht).
 
Na al de mails meerdere malen verwijderd te hebben was het uiteindelijk voor elkaar. Ik was in de veronderstelling dat het allemaal dezelfde waren. Ik twijfel nu.
Dwz ik heb het verkeerd gezien. Sorry.
 
Na al de mails meerdere malen verwijderd te hebben was het uiteindelijk voor elkaar. Ik was in de veronderstelling dat het allemaal dezelfde waren. Ik twijfel nu.
Dwz ik heb het verkeerd gezien. Sorry.

Geen probleem, het was zeker mogelijk dat er iets fout gegaan was. Een week aan mails versturen in een paar minuten kan vreemde dingen veroorzaken.
 
het is gelukkig opgelost nu, daar gaat het om
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan