1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ook hier geregistreerd

Discussie in 'Stel je voor' gestart door smeenk, 18 mei 2017.

Discussie Ook hier geregistreerd in het Stel je voor forum op nationaalcomputerforum.nl/.

1. smeenk

smeenk Nieuw lid

Hoi, ik heb hier ook maar even een account aangemaakt. Op het gebied van fora ben ik een ouwe rot en onder de nick "smeenk" op meerdere fora actief geweest. Mijn interesse gaat vooral uit naar malwarebestrijding en daar heb ik mij de afgelopen 10-12 jaar ook mee bezig gehouden. Momenteel ben ik minder actief op fora, maar je weet nooit wat de toekomst brengt :)

2. aarie25

aarie25 Moderator

Hallo Smeenk,

Welkom hier op het forum!

3. Abraham54

Abraham54 Administrator

Hallo vriendelijke colllega Smeenk,
    [​IMG]hartelijk welkom op dit geweldige forum.

4. Rubensky

Rubensky Moderator

Smeenk,

Welkom bij het NCF!

5. YdieresiS

YdieresiS NCF VIP

Heel hartelijk welkom op dit forum :)

6. smeenk

smeenk Nieuw lid

Dank je wel voor de hartelijke ontvangst alhier :D

Ik ken dit forum al vrij lang, tussen 2006 en 2008 had ik een tooltje met de naam RVAXO.exe, dit was een programma om varianten van VideoAccessActiveXObject(ook wel Zlob genoemd) op te sporen en te verwijderen.
    Via Google speurde ik op internet om te zien wie dit tooltje in liet zetten en of het effectief was, daarbij kwamen er regelmatig nieuwe varianten van Zlob en die speurde ik op deze wijze ook op.
    Destijds had je hier op NCF de helper met de nick "Kingpin" en die gebruikte mijn tooltje ook heel vaak :)

7. Abraham54

Abraham54 Administrator

Is mij bekend en dat jij een reeks tooltjes hebt gemaakt - ook Zoek.exe mag er aan toegevoegd worden.

8. HansGU

HansGU Elite lid

Hierbij feliciteer ik ALLE NCF-medewerkers en leden met dit opgefriste nette forum. Hopelijk zal het nu nog meer gaan groeien. :)

(' t Is alleen eventjes wennen maar dat lukt al aardig)

9. aarie25

aarie25 Moderator

Ik moet ook nog even wennen aan alle nieuwe dingen.
    Maar het is zeker netjes geworden.

Deel Deze Pagina