• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Op zoek naar een worm

Status
Niet open voor verdere reacties.

killerflood

Junior lid
Lid geworden
18 aug 2015
Berichten
33
Waarderingsscore
2
Beste allen,

Ten eerste mijn excuus op het moment dat dit niet gepast zal zijn op dit topic, maar ik ben op zoek naar een worm die behoorlijk wat schade aan kan richten wanneer er gaten zitten in het AV programma. Het liefst eentje die 'nog niet gedetecteerd' kan worden door een virus scanner. een collega van mij heeft een virusscanner geprogrammeerd, en ik wil deze graag uit testen. HIervoor hebben wij een oude pc die draait op een windows 7 besturingssysteem.

Ik hoor graag van jullie.

Thanks alvast

Greetz,

Ricardo

ps. Om andere gebruikers te beschermen graag in een PB!
 
Ik denk niet dat dit forum bedoeld is om illegale wormen te delen. Wij zijn er om mensen te helpen, maar niet te helpen om virussen en wormen te verspreiden.
 
Malware samples kan je gewoon via Google vinden.
Een enkele worm stelt overigens niks voor.
Malware samples bevatten doorgaans alle vormen van malware om er mee te testen.
 
Thanks allen voor jullie reacties. Ik heb idd al op google gekeken en ik heb een 'goede' site gevonden:)

Dit topic mag gesloten worden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan