• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Cdrom Speler stopt ermee bij lange installaties

  • Onderwerp starter Gast: maarten
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast: maarten

Gast
hey allemaal,

ik heb een probleempje wanneer ik dingen wil instaleren zoals ( games of windows ) dan begeeft hij het halverwege hij stop met instaleren in de vorm van: het balkje met % blijft hangen ;) .

maaaar ik heb bijvoorbeeld ook een cd met wat bestandjes zoals ( word muziek enz enz) als ik die kopier wil dat weer wel .

kunnen jullie me vertellen waar dit aan ligt en hoe ik het kan verhelpen ??

( wanneer ik d cd in de brander stopt dan wil het wel, maar is dit wel zo goed voor die brander .....???? of maakt dit niet uit ..??)

groetjes maarten
 
Zitten er toevallig ook krassen of vinger afdrukken op de cd's?

En nee,.. maakt niet (zoveel) uit of je de cd's in de brander doet..
Als ze maar niet te erg beschadigt zijn...
 
nee de cd's waren niet erug beschadigt maar waarom zouden ze het dan wel doen in de brander ...?? ik dacht eigelijk zelf aan iets van stof ....als hij lange instalatiets uitvoert stopt hij dus oververhit hitte niet kwijt kunnen vanwege al dat stof ...???

grtjs m
 
1) waarschijnlijk heeft je brander een snellere leessnelheid dan je cd rom speler.
Vaak wordt bij aanschaf van nieuwe onderdelen voor de pc wel gedacht aan een snellere brander om snel muziek te branden e.d maar wordt bijna nooit een cd rom speler vervangen door een snellere. Bij nieuwe grote programma''s heb ik als ervaring dat vaak de cd romspeler er heel lang over doet (als hij het doet) en de brander redelijk snel is.

Snelheden van lezen en schrijven van de brandder staan in de meeste gevallen op de buitenkant van je brander. Hoe je ook al weer de snelheid van je cd romspeler kan zien weet ik even niet meer.

Bestanden zoals word, muziek zijn kleine bestanden die niet echt geinstallerd hoeven te worden dit wordt meer gekopieerd en is vaak afhankelijk van de snelheid van je pc in combinatie met je cd romspeler


2) Het afspelen instaleren van cd's middels de brander kan geen enkel kwaad. Of stof hier mee te maken heeft, betwijfel ik, als je het zekere voor het onzekere wilt nemen stop je een keer een speciale schoonmaakcd erin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan