• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[Opgelost] Forum lastig te bereiken

Rubensky

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
17 okt 2011
Berichten
21.272
Waarderingsscore
418
Mod/Admin,

Ik denk dat het aan mijn eigen computer ligt maar ik heb geen idee waar ik het probleem zoeken moet. Sinds vandaag kan ik dit forum niet bereiken op de gebruikelijke manier namelijk gewoon via mijn internet. Ik heb dit getest in verschillende browsers. De enige oplossing die ik heb is Hotspot Shield te activeren. Dan kan ik het forum wel bereiken.

Een afbeelding van de foutmelding:

57616d8f5b730-2016-06-15_11_20_27-Kan_http___www.nationaalcomputerforum.nl__niet_laden.png
 
Re: Forum lastig te bereiken

Geen last van hier, alleen rond 2:00 in de nacht meestal een database error.
 
Re: Forum lastig te bereiken

Waarschijnlijk geldt het ook alleen voor mijn pc hoor. Maar ik weet anders niet waar ik de vraag kwijt moet vandaar dat ik hem hier heb geplaatst.

De error waar jij over spreekt daar heb ik dan meestal geen last van daar ik dan al op n oor lig meestal :smile:
 
Re: Forum lastig te bereiken

Wanneer je problemen hebt om eeen bepaalde website te bereiken, kun je gebruik maken van deze website: http://www.downforeveryoneorjustme.com
Vul op die website bijvoorbeeld www.nationaalcomputerforum.nl in en druk op de Enter toets of klik op 'or just me'.
Het NCF is goed bereikbaar, dus het probleem ligt bij jou.
Ik heb daar geen oplossing voor. Andere leden hopelijk wel.
 
Re: Forum lastig te bereiken

@MikeInToshx: rond 02:00 uur 's nachts wordt er een backup gemaakt en is het forum tijdelijk niet bereikbaar.
 
Re: Forum lastig te bereiken

Dat hoop ik ook Porrelaar, op die website had ik al gekeken.

Ik heb ook een een winsock reset gedaan.
 
Re: Forum lastig te bereiken

Probleem vanaf mijn kant herstelt door de router te resetten. dank voor het meedenken excuus.

--- Update ---

deze mag opslot
 
Re: Forum lastig te bereiken

Excuus is niet nodig. Anderen die hetzelfde probleem hebben, kunnen met jouw oplossing geholpen zijn.
Ik zal dit topic als opgelost markeren.
 
Domme fout vind ik dan van mij zelf om een herstart van de router te vergeten.
 
Ach, iedereen mag fouten maken. Fouten maak je om van te leren. En een echte fout vind ik dit niet. Je kwam zelf op de oplossing.
Een volgende keer dat jij (als enige) een website niet kunt laden/bereiken, is het eerste wat jij zult doen... de router resetten. Lijkt me pure winst.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan