• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Re: Foutmelding (blue screen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Foutmelding (blue screen)

That's right. Het is een intel
--- automatische edit ---
En nog iets anders, zou deze update dan van invloed kunnen zijn op de videokaart? En daarmee het probleem kunnen oplossen..

:rules:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Foutmelding (blue screen)

Heb je de drivers voor je notebook ook achter de hand?
Ik heb gisteravond laat en vanmorgen mijn Thinkpad weer met Windows XP ingericht, na een uitstsapje gemaakt te hebben naar Windows Server 2008 Standaard.
Dat beviel erg goed, supersnel, alleen internetten, met name het openen van nieuwe tabbladen verliep bijzonder traag!
Als ik XP installeer, dan direkt nadat XP voor een tweede keer is opgestart (belangrijk gegeven te weten dat XP dan bestanden verplaatst!), dan installeer ik meteen ServicePack 3. Pas daarna de rest in de vorm van Netframework, DirctX en dan pas de drivers! En tussendoor regelamtig defragmenteren!

Op jouw externe schijf kan je een eigen installatiemap aanmaken, deze zal inclusief SP-3 een 450 MB groot worden!
 
Re: Foutmelding (blue screen)

He Abraham, Ik heb besloten om te stoppen met de laptop. Hij was sowieso al op en van plan een nieuwe te kopen. Die heb ik inmiddels al in huis:D Alleen nu een klein probleempje nog. Alles aangesloten maar wanneer pc opstart verschijnt er op het scherm POWER SAVING MODE. Het is nu trouwens geen notebook. Ik heb al het een en ander lopen zoeken maar nog niet tot de oplossing kunnen komen . Misschien jij een idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan