• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Toetsenbord.

  • Onderwerp starter Gast: freddy
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast: freddy

Gast
Hallo
mijn toetsenbord staat niet meer in azerty.Heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet meer juist ingesteld.Ik werk met windows millennium.
Weet iemand raad.
M.v.g. Freddy
 
Goedendag Freddy,.

Het schijnt dat je je toetsenbord moet instellen voor Belgie of Frans.
Maar nu weet ik even niet hoe het Windows ME gaat.

(heb zelf XP)
-------------------------------

Maar bij mij dus moet je kijken bij "Landinstellingen"



Ergens gezien:
==============
To change the keyboard layout in Windows:

Go to Regional and Language Options in the Device Manager.
Click on Details.
Select the keyboard layout from the Input language drop-down menu.
==================================================
 
configuratiescherm - toetsenbord - taal- engels (verenigde staten) vs internationaal. dat is de juiste instelling voor toestenbord ME, maar je had het over een azerty indeling, je bedoelde waarchijnlijk qwerty.
 
Ik vond bij een eerder bericht bij dit forum een dezelfde vraag van qwerty naar azerty, hierop had jaap als antwoord gegeven:


http://tlt.its.psu.edu/suggestions/interna...ey.html#install

(het is in engels)



Maar goed:
- Start
- Instellingen
- Configuratiescherm
- Landinstellingen
- Tabblad "talen"
- Knop "Details"

- Toevoegen.
- Invoertaal "Nederlands"
- Toetsenbord indeling: "Frans" (of belgisch)
- ok
 
hallo
ik heb me upgrade naar xp en bij de 2de account kan ik rechts dus de cijfers van het toetsenbord niet gebruiken de letters geen probleem maar de cijfers doen niets en bij de ander account is alles normaal
groetjes
 
Niet de numlock uitstaan? , vindt het heel raar, toetsenbord heeft niets te maken met gebruikers. Eventueel in die gebruikersacoount eens kijekn onder hardware-toetsenbord-probleem oplossen of onder configuartiescherm-toetsenbord. anders eens het toestenbord eruit halen als de pc aanstaat en er opnieuw insteken. Kijken of hij hem herkend als nieuwe hardware. is het trouwens ps2 of usb.
 
sorry dat het al zo laat is maar kom juist thuis ,ik weet niet wat of waar ik numlock moet vinden ? heb wel de het toetsenbord er uit gehaald en er kwam op nieuwe hardware gevonden dus dat is goed "heb usb "maar heb wel het in een aparte usb poort steken zou dat de rede zijn
groetjes
 
Oke Kritou,

En welkom op t forum :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan