• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opslaan in WORD lukt niet! HELP !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lieve

Senior
Lid geworden
17 jun 2004
Berichten
3.869
Waarderingsscore
44
Opslaan in WORD lukt niet! PROBLEEM OPGELOST

Als ik iets in WORD wil opslaan blijft het zandlopertje staan, en gebeurt er niets. :wacko:

Wat kan ik daaraan doen? Hoe los ik dat op?


De computer in kwestie is een Dell Inspiron 8600 Laptop met Windows XP
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kijk als hij je dat doet eens in je taakbeheer of daar aantal x winword.exe staat?
 
bij 'processen' staat WINWORD.EXE ertussen
 
Ik heb ook een hijackThis- logje geplaatst
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je speciale dingen in het bestand ingevoegd? Iets van de equation editor bijvoorbeeld?
 
Ik heb dit gevonden:


is het dat wat je bedoelt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
probeer eens al je een word document opslaat even zoveel mogelijk andere programma's uit te zetten, en niet meer dan 1 word document tegelijk open hebben.
 
Dat heb ik gedaan.:huh:
Zelfs met een doc. met maar 1 woord erop ging het ook niet :eek:
 
probeer anders eens in de veilige modus dit te doen? en/of te kijken of er updates zijn voor je office product
 
ook in veilige modus lukt het niet
 
naar windows update site gaan en dan bovenaan ergens klikken op office family dan kan je daar je office updaten, office is word / excel etc etc
 
Ja! Het lijkt in orde nu (Y)


Bedankt Frankw :worship:
 
Ga naar windows update

daarna zie je snel of aangepast.

Rechtsonder zie je staan NIEUW

Klik erop en Microsoft vraagt je de toelating om vanaf n adres al je Microsoft-producten te laten downloaden ( alle updates voor Microsoft).

Indien je toestemming geeft kan je ipv Windows updates Microsoft updates downloaden....

:frusty:
 
Laatst bewerkt:
Re: Opslaan in WORD lukt nu wel

Bedankt! De problemen zijn van de baan. :biggrin:

en dan was er nog een ander probleem, nl dat we geen adressen meer konden openen via de adresbalk. Maar dat is nu ook OK door IE te vervangen door Firefox.:biggrin:

Eind goed al goed!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan