• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Opstarten Samsung Tab 10.1 3G GT-p7500

Status
Niet open voor verdere reacties.

BeJaVe

Bert
Lid geworden
23 mrt 2007
Berichten
140
Waarderingsscore
1
mijn samsung tab 10.1 GT-p 7500 is dood ik kan niet meer opstarten. Wat kan de reden zijn en wat kan ik proberen. Een harde reset werkt niet. Heb al een nieuwe aansluitkabel aangeschaft, maar de tablet blijft zwart en geeft geen enkele reactie. Als hem aansluit op de Pc krijg ik melding APX heeft geen stuurprogramma. Ik kom niet verder. Kan iemand mij uit de nood helpen? ik zal u erg dankbaar zijn.
 
Heb jij de hard reset wel op de goede manier gedaan?
Is er iets gebeurd waardoor hij ineens niet meer opstart?
Is de batterij nog wel goed?
 
Zelfde probleem gehad met een soort gelijk apparaat. Die kan je als verloren beschouwen.
 
Of idd battery defect. Als die kortgesloten is komt de tab ook niet tot leven. Wij hebben de accu al twee keer moeten vervangen. Vraag van de reparateur: "Jullie laden hem toch niet op tijdens gebruik he, want dan kan de accu te warm worden". Mijn ega vond idd. dat hij soms erg warm was. Wel gaf hij vroegtijdige signalen door bij bv. 37% al uit te schakelen.
Reken in dat geval op € 90 als je het zelf niet kunt (gelijmd scherm?).
https://www.tipotelecom.nl/galaxy-tab-10-1-p7510/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan