• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opstarten zonder wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje

Vaak hier
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
513
Waarderingsscore
8
Ik wil graag direct de pc opstarten zonder wachtwoord! Nu moet ik steeds mijn Microsoft account invullen? Ik heb op Netplz zonder wachtwoord ingevuld maar dat helpt niet. Als ik naar gebruikers account ga en aanmeldings optie zie ik dat hij beveiligt is met wachtwoord van mijn account maar kan hem daar niet uitzetten alleen maar wijzigen?
 
Gelukt super bedankt.
 
Dat impliceert dat er aan jouw Microsoft account ook geen wachtwoord gekoppeld is, kan dat?
 
Knap hoor, ben je de enige.

Zou automatisch ingesteld kunnen zijn maar of die gebruiker dat kan? :p
 
Werkt wel via een omweg waar ik een tijdje heb naar gezocht. Bij de installatie van windows word wel een pincode en wachtwoord gevraagd. Ik heb dat na de installatie handmatig verwijderd omdat ik me aan dat ww stoorde en mijn pc's niet buitenkomen. Of het echt weg is denk ik niet maar ik moet geen wachtwoord of pincode meer invoeren bij het opstarten.
Mijn microsoft account heeft nog steeds een wachtwoord en daar moet ik nog wel inloggen maar dat wil ik ook zo.
Mijn werkwijze zie bijlage.
 

Bijlagen

  • Wachtwoord aanmelding Windows 10 verwijderen.docx
    377,9 KB · Weergaven: 6
@Lange Pier
Jij hebt altijd commentaar, dat is niet de eerste keer.
Volgens jou is dat onmogelijk maar bij mij werkt het, je wil iedereen jou wil opleggen.
Ik ga verder geen woorden aan jou vuilmaken.
 
Manman auto doorstarten met een wachtwoord heeft niets te maken met zonder wachtwoord op een Microsoft account inloggen, slaat nergens op want dat kan niet.
Miss. eens stoppen met onwaarheden te verkondigen want daar ben je een meester in, vandaar steeds mijn commentaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan