• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opstarten zonder wachtwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerjoy

Gewaardeerd
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
1.035
Waarderingsscore
3
Goedendag. Mijn vrouw heeft een Laptop van HP. Daar ze telkens weer haar wachtwoord vergeet, heb ik volgens de gegeven die ik bij microsoft hebt gevonden, de wachtwoord verwijdert zodat ze de laptop gelijk kan opstarten zonder wachtwoord. Het lukt wel maar na een paar weken vraagt de laptop opnieuw naar een wachtwoord en start het niet door. Wil iemand mij aub helpen dit probleem op te lossen.
 
Ik heb het op deze zelfde wijze gedaan en na een paar weken vraagt de laptop weer naar een wachtwoord.
 
stel het dan zo in dat het wachtwoord nooit verloopt .. (niet echt aan te bevelen ).
Rechtsklik op Start en kies hier voor de Opdrachtprompt (administrator)
geef de opdracht : net accounts /maxpwage:unlimited in en klik op enter..
nadat deze uitgevoerd is sluit je de opdrachtprompt af en herstart je het systeem ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan