• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

adpcp

Vaak hier
Lid geworden
20 feb 2008
Berichten
937
Waarderingsscore
2
Ik draai op Windows 8.1. Vanmorgen schijfcontrole en foutherstel gestart. Hij blijft steken op 15% en gaat dan niet meer verder. Ik heb daarna geprobeerd na geforceerd afsluiten om via herstel terug te gaan naar een moment dat alles nog draaide. Dat lukt ook niet. Ik krijg de melding dat de schijf wellicht is beschadigd. In de veilige modus start hij ook niet op en blijft ook steken op 15%. Ik heb terugzetten naar fabrieksinstellingen nog niet gedaan. Heeft iemand suggesties?
 
Hoe lang is hij blijven steken dan? soms heeft iets gewoon tijd nodig.
Wat is de reden van een foutherstel? Of bedoel jij soms SFC en CHKDSK soms?
Dan moet je die gewoon laten lopen, een scan kan soms wel een paar uur op 15% blijven hangen en dan zo in eens is hij klaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, dank je wel..ik ga het vannacht opnieuw doen dan..................
 
Ja dat heb je goed, kan soms wel 3 uur duren voor hij klaar is.
Het onderbreken van die scans kunnen meer schade aanrichten en wordt dan ook niet aangeraden.
 
Kan je de pc ook niet opstarten in de veilige modus en dan eens kijken naar de conditie van je harde schijf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan